کونته: مشکلی با اخراج از چلسی ندارم

به گزارش بصیرنیوز،

، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پس از باخت تحقیرآمیز مردانش در خانه چلسی با نتیجه ۴ بر یک که دومین باخت آبی‌پوشان لندن در لیگ برتر در عرض کمتر از یک هفته بود، تأکید کرد که نگران اخراج شدنش از این تیم نیست.

چلسی ۱۰ نفره از دقیقه ۴۲ تا دقیقه ۸۲ از میزبان خود عقب بود توسط ازار کار را به تساوی کشاند اما در ۶ دقیقه پایانی بازی به طرز عجیبی ۳ گل خورد و متحمل شکست سنگینی شد که آینده کونته را به شدت در هاله‌ای از ابهام قرار داد. با این حال کونته پس از بازی طبق معمول با لحنی حق به جانب تأکید کرد که او دارد کارش را در چلسی انجام می‌دهد و اگر مسئولان باشگاه نمی‌توانند به همکاری‌شان با او ادامه دهند آزاد هستند که اخراجش کنند چون او از این بابت نگرانی ندارد.

کونته به خبرنگاران گفت: برای من انتقال تفکراتم به بازیکنان بسیار سخت است. امیدوار بودم که امشب برای یک مرتبه هم که شده شما مرا درک کنید. من نگران شغلم نیستم. هر روز دارم کار می‌کنم، آن هم با ۲۰ درصد بیشتر از توانم. اوکی؟ اگر به نظرتان این کافی است پس مشکلی نیست وگرنه باشگاه می‌تواند تصمیمی دیگر اتخاذ کند اما من نگران نیستم. این خیلی سخت است چون هر روز و در هر کنفرانس خبری، شما از من می‌پرسید که آیا نگرانم یا نه. نه، من نگران نیستم. فردا روزی دیگر است. من ممکن است سرمربی چلسی باشم یا نه. کدامیک مشکل‌ساز است؟

کونته ادامه داد: وجدان من راحت است. من امشب بدون هیچ مشکلی به خواب می‌روم و شاید هم به این فکر کنم که می‌توانستم این کار یا آن کار را انجام دهم. من تمام تلاشم را می‌کنم. اگر این خوب نیست، باشگاه می‌تواند تصمیمی متفاوت اتخاذ کند. زندگی ادامه دارد. ما بدون شخصیت بازی کردم و از ابتدای مسابقه من در تیمم اعتماد به نفس لازم برای بازی کردن ندیدم. معمولاً ما با اعتماد به نفس تمرین و فوتبال بازی می‌کنیم. گاهی اوقات هم ریسک می‌کنیم. امروز شروع ما بسیار ضعیف بود و با ترس کارمان را آغاز کردیم. من فکر می‌کنم که این بدترین وضعیتی است که به عنوان یک سرمربی می‌توان شاهد بود. من سعی می‌کنم که به کارکم ادامه دهیم و ابعاد مختلف بازی بازیکنانم را ارتقا دهم. امروز اما عملکردمان بسیار ضعیف بود. بدون شک من باید مسئولیت این شکست را بر عهده بگیرم. شاید در انتخاب نفرات ترکیب اصلی تیم دچار اشتباه شده‌ام.

سرمربی ایتالیایی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان چلسی همچنان حامی او هستند، عنوان کرد: شما فکر می‌کنید که یک باشگاه می‌تواند تصمیم به اخراج یک مربی بگیرد اگر بازیکنان حامی آن مربی نباشند؟ من اینجا و فقط اینجا فکر می‌کنم که شما (خبرنگاران انگلیسی) چنین طرز تفکری دارید. شما فکر می‌کنید که بازیکنان قدرت اخراج سرمربی را دارند؟ بله؟ این اشتباه است اما اگر این اتفاق هم رخ دهد مشکلی نیست. باز هم تکرار می‌کنم که در زندگی‌ام زمانی که بازیکن بودم، زمانی که کاپیتان یوونتوس بودم، هرگز، هرگز در مورد مربیان به باشگاه بد نگفتم و اگر هم باشگاه نظرم را پرسیده، آن دیگر مشکل من نبوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا