درخواست عجیب هواداران نفت آبادان از داور بازی!

به گزارش بصیرنیوز،جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های نفت آبادان و پرسپولیس با حاشیه‌هایی همراه بود به طوری که مسئولان تیم پرسپولیس به برخی اتفاقات رخ داده معترض شدند.

از آنجایی که تیم نفت آبادان که میزبان این بازی است  در هتل پارسیان مستقر شده به همین دلیل تعداد زیادی از هواداران این تیم با حضور در هتل پارسیان به تشویق تیم محبوب خود پرداختند که این موضوع باعث شد سروصدای زیادی در هتل به راه افتاده و شدت این سروصدا به حدی بود که در جلسه هماهنگی، مسئولان دو تیم با یکدیگر با صدای بلند صحبت می‌کردند.

این موضوع با اعتراض شدید افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم پرسپولیس همراه بود. او به این مسئله اعتراض می‌کرد که چرا تیم میزبان و تیم داوری باید در یک هتل مستقر باشند. پیروانی همچنین به این موضوع اعتراض داشت که یک بار دیگر در اهواز چنین اتفاقی رخ داده بود و حالا باز هم در آبادان این مسئله تکرار شده است.

*  زمانی که بیژن حیدری داور این دیدار وارد هتل پارسیان شد هواداران نفت آبادان دور او حلقه زده و عده‌ای او را تشویق می‌کردند و عده‌ای هم از او می‌خواستند تا فردا به سود تیم محبوب‌شان سوت بزند!

* زمانی که جلسه هماهنگی در جریان بود بازیکنان نفت آبادان برای صرف شام به رستوران هتل آمدند که این مسئله باز هم باعث هیاهوی زیاد در هتل پارسیان شد.

* در جلسه هماهنگی یک سکو برای هواداران پرسپولیس در نظر گرفته شد اما در همین جلسه عنوان شد که اگر هواداران پرسپولیس این جایگاه را پر نکنند این جایگاه به هواداران نفت آبادان داده خواهد شد. این مسئله یک بار دیگر اعتراض مسئولان تیم پرسپولیس را در پی داشت. پیروانی معتقد بود که از سهمیه پرسپولیس برای ورود هوادارانش به ورزشگاه باید صیانت شود اما مسئولان برگزارکننده معتقد بودند که توان جلوگیری از ورود هواداران را ندارند و برهمین اساس قرار شد جایگاه تماشاگران در قسمت پرسپولیس بسته شود تا هواداران نتوانند به آن منطقه بروند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا