افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، محمد مهدی نصیری سرپرست فرمانداری فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر اظهار کرد: ۱۷ پروژه به مبلغ حدود ۱۶ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در فریدونکنار کلنگ‌زنی یا به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امور توزیع نیروی برق فریدونکنار با دارا بودن ۶ پروژه بیشترین سهم را در افتتاح پروژه‌های دهه فجر دارد، خاطرنشان کرد: احداث خروجی دو فیدر فشار متوسط جدید تغذیه کننده شهر از پست کمپکت خیابان بهشتی به طول ۱۲۰ متر، رفع ضعف ولتاژ کاهش شعاع تغذیه و کاهش تلفات روستای کاردگرمحله پشت امامزاده با احداث ۲۴۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب پست هوایی با قدرت ۱۰۰ کیلوولت آمپر و توسعه و احداث شهری با احداث شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و احداث پست در سطح شهرستان بخشی از پروژه‌های امور توزیع نیروی برق فریدونکنار است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار افزود: احداث فاز ۲ رینگ کمربندی شرقی به طول ۸۰۰ متر و نصب کل پایه‌ها، رفع ضعف ولتاژ، کاهش شعاع تغذیه و کاهش تلفات خیابان بهشتی پشت ایستگاه آمل با احداث ۲۱۲ متر شبکه فشار متوسط با کابل خودنگهدار و احداث پست هوایی به قدرت ۲۰۰ کیلوولت آمپر، توسعه و احداث روستایی با احداث شبکه فشار ضعیف در سطح روستاهای این شهرستان از پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر ۹۶ بوده است.

نصیری ادامه داد: احداث سیلو با حجم ۳۰ هزار تن و ایستگاه آتش نشانی در بندر با ۶۸۰ مترمربع از پروژه‌هایی بوده که از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در دهه فجر افتتاح شده است.

وی افزود: لایروبی و مرمت آب‌بندان روستاهای زاهدکلا و فرم در حجم ۲۶ هکتار با حمایت جهادکشاورزی انجام گرفته است.

این مسئول با اشاره به طرح های حمایتی کمیته امداد گفت: ساخت یک باب منزل مسکونی و ایجاد سه طرح اشتغالزایی از سوی کمیته امداد فریدونکنار انجام گرفته است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار خاطرنشان کرد: آسفالت خیابان صفاییه روستای اسلام‌آباد، اجرای طرح هادی روستای زاهدکلا، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ازباران، کلنگ‌زنی برای ساماندهی گلزار شهدا روستای ازباران و افتتاح خانه بهداشت روستای سوته از دیگر طرح‌هایی بوده که همزمان با دهه فجر سال ۹۶ در فریدونکنار افتتاح یا شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا