گرشاسبی: دایی هرچه می گوید درست است

به گزارش بصیرنیوز، حمیدرضا گرشاسبی به شرایط این روزهای پرسپولیس پرداخت و تاکید کرد که هیچ بازیکنی در پایان فصل از پرسپولیس جدا نمی شود. وی به خبر پیشنهاد باشگاه های اروپایی و قطری به چند بازیکن پرسپولیس هم واکنش نشان داد و گفت: تاکنون هیچ نامه رسمی به دست باشگاه نرسیده است.

مشروح گفتگوی گرشاسبی در ذیل می آید:

* با برد مقابل صنعت نفت فاصله خود را با تیم های دیگر در بالای جدول حفظ کردید. چقدر امیدوار به حفظ این روند هستید؟

– حمیدرضا گرشاسبی: یکی از اهداف تیم ما این است که اول خوب بازی کند و سپس نتیجه بگیرد و فاصله اش را با سایر تیم ها بیشتر کند. ما دنبال این هستیم که یک رکورد دیگر را به جا بگذاریم و آماده حضور در بازی های آسیایی شویم. باتوجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، ان شاءالله بتوانیم نتایج خوبی هم بگیریم.

* اکثر کارشناسان و مربیان لیگ برتر مدعی هستند پرسپولیس قهرمان لیگ برتر است. آیا از دید سرپرست باشگاه هم پرسپولیس قهرمان لیگ است؟

– به نظرم ما باید فقط به فکر بازی های خوب باشیم و اینکه با برد از زمین بیرون بیاییم. چندبار هم گفته ام که زود است ادعایی برای قهرمانی داشته باشیم ولو اینکه تمام کارشناسان این نظر را داشته باشند. ما باید به تمام رقبای خود و همچنین لیگ برتر احترام بگذاریم و آنها را تضعیف نکنیم. بنابراین تا آخرین روز با تمام قوا در لیگ مبارزه می کنیم.

* با جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس این نگرانی وجود داشت که خط حمله تیم مثل قبل گلزنی نکند ولی علی علیپور به خوبی گلزنی می کند و حالا هم شانس اول عنوان آقای گلی است.

– با همدلی و هماهنگی که از پایین تا بالای باشگاه و تیم حاکم است، چیزی غیر از این انتظار نمی رود. بازیکنان روز به روز رشد می کنند و به سمت شکوفایی می روند. تفکر خوب برانکو هم نقش بسزایی در رشد استعدادهایی مثل علی علیپور و صادق محرمی ایفا می کند.یکی از برنامه های ما هم در آینده شناسایی استعدادها و فضا دادن به آنها برای بازیکن سازی است.

* باتوجه به اینکه پرسپولیس سال گذشته تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفت، انتظارتان از این تیم در فصل جدید رقابتهای آسیایی چیست؟

– برنامه همین است که تیم خوب بازی کند و بازیکنان آنچه در توان دارند در زمین پیاده کنند. برد و پیروزی هم به دنبال بازی خوب می آید. باشگاه دنبال حفظ این موقعیت و جایگاه است و از هواداران خواهش می کنم بیشتر صبور باشند و به شایعات توجه نکنند.

* چه شایعاتی؟

– به عنوان مثال می گویند لیست بازیکنان برای فصل بعد به مدیر باشگاه تحویل داده شده ولی باشگاه اقدامی نکرده است. چنین چیزی صحت ندارد. اینها شایعاتی است که می خواهند تیم پرسپولیس را دچار چالش کنند. ما خودمان به فکر و امانتدار هواداران هستیم. اگر نگویم دلسوزتر از هواداران اما همپای آنها دنبال سرافرازی و افتخارآفرینی پرسپولیس هستیم. مدتهاست که صدای اعتراضی از بازیکنان و کادر فنی به گوش نمی رسد. اینها نشان از تلاش و پیگیری برای حل موارد باشگاه بوده است.

* مهمترین دغدغه باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی چیست؟

– به جز بحث محرومیت از نقل و انتقالات، دغدغه خاصی نمی بینم. ما داریم همه سدها را بر می داریم و جاده را هموار می کنیم. همزمان با کاری که در بخش اجرایی داریم، در بخش سازندگی هم در تلاش هستیم و دو استادیوم شهید کاظمی و درفشی فر را مجهز می کنیم تا به تیم های پایه هم بپردازیم. از سال آینده بحث تیم های پایه را به صورت جدی دنبال می کنیم.

* در روزهای اخیر صحبت از پیشنهاد باشگاه های اروپایی و قطری به چند بازیکن پرسپولیس از جمله محمد انصاری، صادق محرمی و وحید امیری منتشر شده است. آیا باشگاه موافق جدایی بازیکنانش است؟

– پرسپولیس تیم بزرگی است و وقتی با این فاصله نسبت به سایر تیم ها در صدر جدول قرار دارد، طبیعی است که نگاه ها به سمت بازیکنانش باشد اما تا الان نامه ای برای هیچ بازیکنی به باشگاه نرسیده است. باتوجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، خود بازیکنان هم مرام حرفه ای گری دارند که قراردادشان را تمدید کنند و این کار را می کنند. یک عده دنبال حاشیه سازی هستند و می گویند بازیکنان از پرسپولیس جدا می شوند که این کذب است. بازیکنان باید به چه زبانی بگویند عاشق پرسپولیس هستند و می مانند؟ می دانم حاشیه سازان دنبال چه هستند. آنها می خواهند سرعت تیم را بگیرند ولی نمی توانند چون تیم پرسپولیس همدل و هماهنگ پیش می رود و ساز مخالفی هم نشنیده ایم.

* چقدر برای پرسپولیس شانس قائل هستید که محرومیت از نقل و انتقالات تابستانی برداشته شود؟

– ما هنوز امید داریم بخصوص بعد از توافقی که با باشگاه ریزه اسپور ترکیه داشتیم. بارها گفته ام امیدوارم فیفا کاسه داغتر از آش نشود. ما مشکلمان را با ریزه اسپور حل کردیم و پرهوادارترین تیم آسیا هستیم. از طرفی بخش عمده تعهداتمان را تا الان پرداخت کرده ایم و امیدواریم فیفا این نکات مثبت را ببیند.

* علی دایی هفته گذشته گفته بود مشکلاتش با پرسپولیس رفع می شود ولی هنوز با باشگاه برای مطالباتش به یک نتیجه واحد نرسیده است. آخرین وضعیت مذاکراتتان با علی دایی به کجا رسیده است؟

– هر چیزی که دایی گفته است درست است و همان است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا