وزیر ورزش، تماشاگر ویژه کشتی جام تختی

به گزارش بصیرنیوز،سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی با حضور ۱۶۰ کشتی گیر از کشورهای ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، بلغارستان، گرجستان، مجارستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان، مغولستان، رومانی، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، اوکراین و نمایندگان کشورمان که از صبح دیروز (پنجشنبه) در سالن شهید پورشریفی شهر تبریز آغاز شده بود، بعد از ظهر امروز برای مشخص شدن نفرات و تیم های برتر در حال برگزاری است.

در حالی که رقابت های رده بندی و فینال اوزان مختلف در حال برگزاری بود، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در سالن حضور پیدا کردند تا از نزدیک نظاره گر رقابت کشتی گیران ایرانی باشند.

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز با حضور در جایگاه ویژه، ضمن خوش آمدگویی با سلطانی فر و پزشکیان، بدقایق را به صحبت با وزیر ورزش پرداخت و سپس با بازگشت به کنار تشک نظاره گر نحوه عملکرد آزادکاران ایران شد.

تماشاگران علاقمند به کشتی نیز استقبال خوبی از این رقابت ها داشتند و به تشویق کشتی گیران ایرانی پرداختند. تقریبا تمام صندلی های سالن پر شده است.

در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی گیر کشور ترکیه بعد از پیروزی مقابل حریف گرجستانی و کسب مدال طلا به اجرای حرکات موزون ترکی پرداخت که با تشویق حاضران در سالن همراه بود.
با حضور وزیر ورزش و جوانان و همچنین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از برترین های کشتی در سال ۹۶ تقدیر شد.

هنگام تقدیر از حسن یزدانی، قهرمان المپیک ریو و برترین آزادکار سال سلطانی فر به خوش و بش با او پرداخت.

این برترین ها شامل کشتی گیران در تمام بخش های آزاد و فرنگی؛ کشتی های سنتی و کشتی بانوان و … و همچنین مربیان و تیم های برتر بودند.

در برخی مسابقات که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خارجی می رفتند رسول خادم با حساسیت خاصی این رقابت ها را تماشا می کرد و حتی در برخی موارد نکات فنی را به مربیان و کشتی گیران از راه دور گوشزد می کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا