محرومیت کار پرسپولیس را سخت کرده

به گزارش بصیرنیوز،

محمد پنجعلی در خصوص دیدار نخست پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف قارشی از بکستان گفت: یکی از سخت ترین بازی های هر تیمی اولین دیداری است که باید در کوران رقابت ها انجام دهند.

وی ادامه داد: به نظرم همه از پرسپولیس انتظار دارند تا مقابل نسف قارشی پیروز شود. حق هم دارند. چون توانایی های فنی این تیم در ماههای اخیر بسیار بالا رفته است و باعث امیدواری تمام فوتبالدوستان شده است. اما نباید فراموش کرد که بازی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با بازی های داخلی متفاوت است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ازبک ها شبیه به تیم ملی کشورشان بازی می کنند و احتمالا در این دیدار هم چشم به ضد حمله بسته باشند. پرسپولیس پس از مدتها در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی بازی می کند و امیدوارم هواداران استقبال خوبی از این بازی داشته باشند.

وی درباره احتمال تکرار حضور پرسپولیس در مراحل نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس فصل گذشته توانست در بین چهار تیم پایانی قرار بگیرد اما باید این نکته را در نظر گرفت که محرومیت پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات می تواند کار این تیم را سخت تر کند. به هر حال امیدوارم پرسپولیس بتواند این بار به رویای هواداران برای قهرمانی در آسیا نزدیک‌تر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا