واکنش امیر اسماعیلی به ادعای زدن پهپاد ایرانی

به گزارش بصیرنیوز،

امیر فرزاد اسماعیلی گفت:ادعا‌های اسرائیلی‌ها همواره فاقد اعتبار است و اگر دشمن بخواهد غلطی بکند، بدتر از بلایی که بر سر اف-١٦ اسرائیلی آمد را بر سرش خواهیم آورد.
 امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) به خیل جمعیت راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوست.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در حاشیه راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن در جمع خبرنگاران، گفت: حضور گسترده مردم در ابن راهپیمایی به این علت است که استراتژی دشمن را که کند کردن ابزار عزتمندی جمهوری اسلامی ایران است را کشف کرده اند.

وی افزود: یکی از مهمترین ابزار‌های عزتمندی ملت ایران، همین حضور موثر در صحنه است.

اسماعیلی ادامه داد: مردم با حضورشان دشمن را نا امید کردند و ثابت کردند هر مشکلی هم که وجود دارد، موضوع داخلی است و ارتباطی به بیگانگان ندارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در پاسخ به سوالی در خصوص ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ایرانی بودن پهپاد ساقط شده در سرزمین‌های اشغالی، اظهار داشت: ادعا‌های اسرائیلی‌ها همواره در طول تاریخ فاقد اعتبار و غلط بوده است. مهم این اصل بود که ثابت شد اگر به هر کشور مستقلی تعدی شود، کاری با آن‌ها می‌شود که با اف-١٦ اسرائیلی و یا اف-١٥ عربستانی شد.

وی در پایان تاکید کرد: تجاوز را هیچکس تحمل نمی‌کند و اگر دشمن بخواهد غلطی بکند، بدتر از بلایی که بر سر اف-١٦ اسرائیلی آمد را بر سرش خواهیم آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا