قیمت سکه و ارز باز هم افزایش یافت

به گزارش بصیرنیوز،بانک مرکزی تقریبا هر روز در حال عرضه ارز به بازار است اما همزمان هر روز هم قیمت ارز بالا می‌رود و معلوم نیست نقطه توقف بهای ارز دقیقا کجاست؟امروز در بازار تهران قیمت انواع سکه و ارز افزایش یافت.

سکه طرح جدید با ۱۷ هزار تومان افزایش یک میلیون و ۵۶۱ هزار تومان، طرح قدیم با ۲۳ هزار تومان رشد یک میلیون و ۵۲۱ هزار تومان و نیم سکه با رشد ۴ هزار تومانی ۷۶۸ هزار تومان به فروش رسید.ربع سکه هم با رشد ۵ هزار تومانی ۴۵۹ هزار تومان، سکه گرمی با ۴ هزار تومان افت قیمت ۳۰۶ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۴۷۱ تومان کاهش ۱۵۱ هزار ۵۱۷ تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید:

دلالان تأثیر بیشتری در بازار ارز دارند یا بانک مرکزی؟

در بازار ارز دلار با ۹۳ تومان افزایش ۴۸۲۰ تومان، یورو با رشد ۲۶ تومانی ۶۰۹۰ تومان، پوند با ۶۰ تومان افزایش ۶۸۸۰ تومان و درهم با ۷ افزایش ۱۳۴۹ تومان فروخته شد.قیمت اونس در بازار جهانی طلا با ۵ دلار و ۲۲ سنت افزایش به ۱۳۲ دلار و ۳۶ سنت رسیده است.

امروز ارز مداخله‌ای بانک مرکزی به قمیت ۴۷۷۹ تومان از طریق صرافی‌ها عرضه می‌شود و مطابق روزهای قبل در مقابل صرافی‌های عرضه کننده صف‌ تشکیل شده است که البته به نظر می‌رسید امروز به تعداد افراد در صف افزوده شده است چون به دامنه صفوف چند متری اضافه شده بود.

بیشتر بخوانید:

کوچ سرمایه‌های سرگردان به بازار ارز

اما در این بین نبش خیابان منوچهری غوغاست. دلالان و افراد عادی آن چنان در کنار صرافی‌های جنب پاساژ افشار و در آن میدانک معروف تجمع کرده‌اند که به سختی می‌شود از بین جمعیت عبور کرد.

متاسفانه طولانی شدن روند صعودی قیمت‌ها سرمایه‌ها و نقدینگی در سایر بازارها را به سمت بازار ارز می‌کشاند و در آن شرایط هر چقدر ارز به بازار تزریق شود، بلعیده می‌شود و اقتصاد با تقضای سیری‌ناپذیر سوداگری ارزی مواجه خواهد شد.

عنوان قیمت میزان تغییر قیمت
سکه طرح جدید ۱،۵۶۱،۰۰۰ تومان ۱۷،۰۰۰+ تومان
سکه طرح قدیم ۱،۵۲۱،۰۰۰ تومان ۲۳،۰۰۰+ تومان
نیم سکه ۷۶۸،۰۰۰ تومان ۴۰۰۰+ تومان
ربع سکه ۴۵۹،۰۰۰ تومان ۵۰۰۰+ تومان
سکه گرمی ۳۰۶،۰۰۰ تومان ۴۰۰۰- تومان
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۵۱،۵۱۷ تومان ۲۴۷۱+ تومان
اونس ۱۳۲۱٫۳۶ دلار ۵٫۲۲+ دلار
دلار مداخله‌ای بانکی ۴۷۷۹ تومان
دلار ۴۸۲۰ تومان ۹۳+ تومان
یورو ۶۰۹۰ تومان ۲۶+ تومان
پوند ۶۸۸۰ تومان ۶۰+ تومان
درهم ۱۳۴۹ تومان ۷+ تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا