واکنش گوچی به بحث های درون باشگاهی هیرنفین

به گزارش بصیرنیوز، در این فصل خط حمله هیرنفین به جایگاه نزاعی تبدیل شده است. رضا قوچان نژاد و هینک ورمان ۲ مهاجم تیم هنوز به شکل مطلوب خود نرسیدند در نتیجه یورگن استریپل، سرمربی تیم هنوز به ترکیب ثابت نرسیده است.

قوچان نژاد، در فصل گذشته محبوبیت زیادی را میان هواداران  مخصوصا پس از هت‌تریک مقابل آیندهوون به دست آورد اما در این فصل این محبوبیت او کاهش پیدا کرده است البته رضا با این موضوع مخالف است و در این باره گفت: به نظرم هیچ کسی این احساس را ندارد. شما هیچ تضمینی در فوتبال ندارید و همه برای جایگاهشان مبارزه می کنند.

رضا در ادامه درباره سخنانی که ورمان درباره نیکمت نشینی‌اش علنا صحبت کرد، گفت: باید این رو بگویم. بحث درباره من  ورمان نیست بلکه درباره هیرنفین است و این تیم است که اهمیت دارد. ما باید همه دست به دست هم دهیم تا تیم به روزهای اوج خود برسد. شما ممکن است در یک بازی باشد و یک بازی دیگر نه ولی باید بهم دیگر احترام بگذارید.

وی افزود: من فکر می کنم که توانایی خود را پیش از این اثبات کردم و شما با نگاه کردن به بازی های پیش از زمستان متوجه این موضوع می شوید. این طبیعی است که وقتی بازی نمی کنید شکست خورده هستید اما شما باید درک کنید که فوتبال ورزش تیمی است نه ورزش فردی. با تمام احترامی که به رسانه ها می گذارم آنها نیز بای کار خودشان را اجام دهند. این طبیعی است که شما دنبال خبر باشید ولی ما به عنوان یک تیم باید تمرکز داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا