اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی است/ تصویب بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برای کاروان‌های فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، مهدی نصیری سرپرست فرمانداری فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور اظهار کرد: سفرهای کاروان راهیان نور، موجب آشنایی نسل جوان با فرهنگ مقاومت و گام برداشتن در مسیر کمال معنوی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن اعزام جوانان به مناطق جنگی و حضور آنان در آن خاک مقدس است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه سفر راهیان نور تاثیر زیادی در نسل امروزی دارد، تصریح کرد: برخی از جوانان و نوجوانان که برای بار نخست به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند به شدت متاثر شده و برای سال‌های بعد مشتاق حضور مجدد می‌شوند.

نصیری افزود: معرفی الگوها و اسطوره‌های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر یکی از اهداف مهم اعزام کاروان‌های راهیان نور است.

وی در ادامه بر لزوم همکاری تمامی ادارات برای اعزام کاروان‌های راهیان نور از فریدونکنار تاکید کرد و گفت: تمامی ادارات باید کمک‌های مصوب شده در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد راهیان نور را به صورت کامل انجام داده و گزارش کار خود را به سپاه شهرستان که دبیر اعزام مراسم راهیان نور است تحویل دهند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به مبلغ اختصاص داده شده برای کمک به اعزام کاروان‌های راهیان نور، یادآور شد: مبلغ ۵۲۳ میلیون ریال سهمیه تمامی ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای این سفر معنوی در نظر گرفته شده است.

نصیری با اشاره به بیشترین سهمیه در نظر گرفته شده برای دستگاه‌های شهرستان، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر با مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، بخشداری مرکزی ۴۰ میلیون ریال، بخشداری دهفری ۳۵ میلیون ریال، بندر شهرستان ۲۵ میلیون ریال، شرکت راهبران بندر ۲۰ میلیون ریال و سازمان حمل و نقل با مبلغ ۲۰ میلیون ریال از دستگاه‌هایی هستند که بیشترین سهمیه برای کمک به اعزام کاروان‌های راهیان نور برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا