فرمانده نیروهای ویژه دریایی سپاه تغییر کرد

به گزارش بصیرنیوز،مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ نیروهای ویژه تکاوری اباعبدالله(ع) نیروی دریایی سپاه با حضور دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه در جزیره فارور برگزار شد.

در این مراسم از خدمات ارزنده، شبانه روزی و مخلصانه ناوسالاریکم اصغر معماری که سالها در کنار سردار شهید حاج محمد ناظری به عنوان جانشین و پس از آن عهده دار مسئولیت خطیر فرماندهی نیروهای ویژه دریایی سپاه بود و منشأ خدمات ارزشمندی گردید، تجلیل و تقدیر شد.

سردار فدوی مسئولیت در سپاه را یک بار سنگین و در عین حال مهم و ارزشمند توصیف کرد و با توصیه پاسداران به تقویت بنیه معنوی و پیگیری مستمر برنامه های خودسازی، گفت: پاسداری از خود مقدم بر پاسداری از انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید:

دریادار فدوی: توان موشکی و پهپادی سپاه از خیلج فارس تا فراتر از دریای عمان را دربر گرفته است

وی افزود: همه ما باید در روز محشر و فردای قیامت پاسخگوی عمل خود باشیم.

حجت الاسلام احمدی نیز طی سخنانی از خدمات مخلصانه و مجاهدانه ناوسالار معماری تقدیر و تجلیل کرد و آمادگی نمایندگی ولی فقیه در تیپ را برای همکاری مؤثر با سردار عمویی در مسئولیت جدید اعلام کرد.

در این مراسم، ناوسالاریکم پاسدار اصغر معماری مسئولیت خود در این تیپ را به سردار صادق عمویی که سوابق درخشان ایثار، جانبازی و خستگی ناپذیری وی در میدان‌های گوناگون از جمله در کسوت مستشار نظامی در مقابله با داعش در سوریه اثبات شده است، سپرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا