کناره‌گیری خادم از اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش بصیرنیوز،رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی،  در نامه ای به نایب رئیس فدراسیون خواستار معرفی فردی واجد شرایط برای حضور در انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی شد.

متن نامه خادم به بنی‌تمیم به شرح زیر است:

جناب آقای بنی‌تمیم

نایب رئیس فدراسیون کشتی

همانطور که اطلاع دارید در هشتاد روز گذشته، فدراسیون کشتی به دلیل پیگیری‌های “کمیته بین‌المللی المپیک” و فشارهای سیاسی این کمیته بر “اتحادیه جهانی کشتی”، شرایط پیچیده و دشواری را در فعالیت‌ها و مناسبات بین‌المللی خود داشته است.

فدراسیون کشتی برحسب وظیفه، هر آنچه در توان داشت و در این چند سال، در مناسبات بین‌المللی بدست آورده بود، هزینه نمود تا بتواند مانع از تعلیق کشتی ایران شود و تا حد ممکن جرائم مربوط به قهرمان عزیز، علیرضا کریمی و مربی سازنده و زحمتکش وی حمیدرضا جمشیدی را نیز کاهش دهد. اینکه با زجر و زحمات فراوان در طی چند سال در مناسبات بین‌المللی،  قطره قطره ظرفیت‌ها و فرصت‌های مدیریتی برای کشتی ایران ایجاد شود و بعد به یکباره مجبور شوی همه را هزینه کنی، کار ساده‌ای نیست.

به لطف خدا تعلیق انجام نشد و محرومیت‌ها کاهش یافت، ولی باید باور کنیم، در صورت تعلیق، هزینه‌های اجتماعی آن در داخل کشور،  فراتر از آن است که به نظر مسئولان محترم می‌رسد.

“علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد”…..

به هر حال و به دلایل مختلف دیگری چون سیاست زدگی حاکم بر مراجع بین‌المللی ورزش، تنش‌های مدام ناشی از تفاوت افکار و دیدگاه‌های اینجانب با آنچه در این مراجع بین‌المللی بنام ورزش دنبال می‌شود، بهتر است فرد واجد شرایط دیگری ادامه راه را دنبال کند. ضمن اینکه در خانواده بزرگ کشتی، واجدین شرایط فراوانی حضور دارند که بسیار علاقمند به عضویت در هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی و خدمت به کشتی ایران و جهان هستند.

بر این اساس، با توجه به برگزاری انتخابات برای شش عضو از اعضای هیات رئیسه “اتحادیه جهانی کشتی” در اکتبر سال ۲۰۱۸ (مهرماه ٩٧) در “بوداپست مجارستان”، ضرورت دارد نسبت به بررسی و شناسایی فرد واجد شرایط دیگری از خانواده بزرگ کشتی ایران، برای حضور در عرصه فعالیت‌های بین‌المللی کشتی کشور و معرفی ایشان به جهان کشتی در زمان باقیمانده تا انتخابات یادشده، اقدام شود. بدینوسیله مسئولیت پیگیری موضوع مذکور با کمک مشاوران با تجربه ذیربط در سازمان مدیریت کشتی کشور را به جنابعالی اعلام و ابلاغ می‌نمایم.

بدیهی است تا زمان معرفی فرد جایگزین برای انتخابات هیات رئیسه در مهر ماه ۹۷، مسئولیت‌های مربوطه را در هیأت رئیسه اتحادیه جهانی پیگیری خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا