دلیل شکست پرسپولیس از نظر درخشان

به گزارش بصیرنیوز،

حمید درخشان درباره شکست ۳ بر یک تیم پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار داشت: به نظرم در این بازی السد آنالیز و شناخت بیشتری از تیم ما داشت و با توجه به اینکه تیم قطری تغییرات زیادی را نسبت به گذشته داشت، فکر می‌کنم پرسپولیس به خوبی این تیم را مورد بررسی قرار نداده بود. کادرفنی قطری‌ها به خوبی از قدرت پرسپولیس آگاه بود و با آنالیز خوبی که انجام داده بودند، نقاط قوت ما را از کار انداختند.

 

وی ادامه داد: در هر صورت بازیکنان پرسپولیس در این بازی اصلاً روز خوبی نداشتند،‌ اما فکر می‌کنم ما می‌توانیم در دور برگشت این شکست را جبران کنیم،‌ چون السد تیم شکننده‌ای است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره تعویض‌های برانکو ایوانکوویچ و بازی ندادن دوباره به محسن مسلمان تصریح کرد: من هم فکر می‌کنم برانکو کمی دیر در تیمش تغییر ایجاد کرد. ضمن اینکه پرسپولیس در این بازی به طور کلی شکل تیمی خوبی نداشت و بازیکنان همدیگر را در زمین خوب پیدا نمی‌کردند. در مورد مسلمان هم به نظرم این بازیکن می‌توانست در دیدار مقابل السد به پرسپولیس کمک کند و اگر در مقاطعی از بازی به او میدان داده می‌شد،‌ شرایط بهتر بود.

«با توجه به نتایج رقم خورده در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا،‌ دربی هفته آینده بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟» درخشان در پاسخ به این پرسش، گفت: ابتدا باید بگویم که بسیار خوشحالم استقلال توانست تیم الهلال را شکست دهد. این تیم در جام باشگاه‌های آسیا نتایج خوبی گرفته است، اما به نظرم دربی تفاوت زیادی با سایر مسابقات دارد. برد و باخت در دیدارهای قبلی خیلی مهم نیست، دربی شرایط خاص خودش را دارد. در هر صورت به نظرم با وجود پیروزی استقلال و شکست پرسپولیس در آسیا،‌ هنوز هم شاگردان برانکو شانس بیشتری برای برد در دربی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا