واکنش رسانه‌های سعودی به شکست الهلال

به گزارش بصیرنیوز،

تیم فوتبال الهلال عربستان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران رفت.

فینالیست دور قبل لیگ قهرمانان عملکرد ناامید کننده‌ای از خود نشان داد و با یک گل برابر استقلال تن به شکست داد.

رسانه‌های سعودی بعد از این شکست الهلال به انتقاد از تیم دیاز پرداختند.

نسخه عربستان یورو اسپورت با تیتر” الهلال هم از نظر نتیجه‌ و هم از نظر کیفیت به استقلال باخت” به انتقاد از عملکرد شاگردان دیاز پرداخت و تاکید کرد که آنها بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند.

روزنامه “اقتصادیه” عربستان هم با تیتر” الهلال و هیچ” نوشت که الهلال نه تنها بازنده این دیدار شد، ‌ بلکه  سنگربان خود را هم از دست داد و نتوانست انتظارات را بر آورده کند.

روزنامه “الشرق الاوسط” با تیتر” الهلال ناامید ننده ظاهر شد”، نوشت: الهلال عربستان به نتایج ناامیدکننده خود در لیگ قهرمانان آسیا ادامه‌ داد. این تیم بعد از تساوی در دیدار نخست، در دیدار دوم برابر تیم فوتبال  استقلال تن به شکست داد. الهلال با وجود آنکه در نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست خطری را روی دروازه حریف ایرانی خلق کند.

در ادامه این گزارش آمده است: سرور جپاروف و تیام سنگالی بارها خط دفاعی الهلال را اذیت کردند. تیم فوتبال استقلال می‌توانست به گل دوم خود هم در این دیدار برسد اما  در نهایت با یک گل بازی را به سود خود به پایان رساند.

روزنامه “الریاضیه” هم با تیتر “دیاز الهلال را مخفی کرد” اشاره به شکست این تیم برابر استقلال کرد و به انتقاد از نمایش سنگربان الهلال پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا