بررسی ابهامات سقوط هواپیمای آسمان در مجلس

به گزارش بصیرنیوز،پس از پیدا شدن لاشه هواپیمای آسمان، امروز نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی و کمیسیون عمران مجلس برگزار شد. محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران در این خصوص گفت: در این نشست از وزیر درخواست کردیم همّ خود را بر این بگذارند که جعبه سیاه هواپیما هر چه زودتر پیدا شده و ابعاد مبهم حادثه روشن شود.

در همین رابطه:

هیچ جسدی به پایین کوه دنا منتقل نشده است

وی با بیان اینکه در نشست امروز دستگاه‌ها به ابهامات موجود در رابطه با حادثه پاسخ دادند،  افزود: از جمله ابهامات این بود که آیا شرایط آب و هوایی برای پرواز هواپیما مساعد بوده است یا نه و لازم است گزارش‌های هواشناسی در این رابطه بررسی شود.

رضایی موضوع خود هواپیما و بحث‌هایی که در خصوص مسائل فنی و اینکه شرایط لازم برای پرواز را داشته است را موضوع دیگردانست و افزود: باید دید این هواپیما اجازه پرواز داشته است یا نه.

در همین رابطه:

ماجرای مکالمه سرنشین هواپیما یاسوج پیش از سقوط

وی گفت: علاوه بر این باید دید فرودگاه یاسوج شرایط مناسب را برای فرود هواپیما دارا بوده است؟رئیس کمیسیون عمران ادامه داد: کمیته‌ای در کمیسیون تشکیل شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن گزارشی را در صحن علنی مجلس برای مردم داشته باشیم.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز ابراز امیدواری کرد که با پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما دلایل سقوط هواپیمای ‌ATR آسمان روشن شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا