«هنر و تجربه» رسوایی فیلم هجوم در برلین را ماست مالی می‌کند؟

به گزارش بصیرنیوز، انتقادات گسترده رسانه‌ها به حضور فیلم هنروتجربه ای «هجوم» ساخته شهرام مکری از سیاستگزاران هنروتجربه، در بخش همجنسگرایانه تدی برلین به انتشار جوابیه ای از سوی متصدیان گروه دولتی هنروتجربه منجر شده است.

به گزارش سینماروزان متصدیان این گروه کاملا دولتی که همه ساله چندمیلیارد صرف آن می‌شود با گلایه از انتقاداتی که نهادشان را به گوشه رینگ برده مدعی شده‌اند، جایزه تدی به فیلمهایی اهدا می‌شود که حاوی مفاهیمی همچون مدارا، پذیرش، همبستگی و برابری در جامعه باشند!! آنها انتقادات ناظر به حضور در بخش همجنس‌گرایانه را هم زاییده ذهنهای بیمار دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید:

سکوت سازمان سینمایی در قبال فیلم همجنس‌بازان!

برای راستی آزمایی ادعاهای متصدیان هنروتجربه کافیست جستجویی کنیم در ریشه های جایزه تدی؛ در اصلی ترین منابع مرتبط با این جایزه، تدی به عنوان جایزه ای معرفی شده است که رقابتی ایجاد کرده میان آثار LGBT topics یعنی محصولاتی که به لزبین‌ها، گی‌ها، بایسکسوالها و ترنس‌ها می‌پردازند.(اینجا را بخوانید)

اگر مطابق نظر گردانندگان این گروه دولتی بخواهیم LGBT topics را به همبستگی تعبیر کنیم لابد فردا روز کسی هم پیدا میشود و pornograhic topic را به مساوات نگاری تعبیر می‌کند!؟

بیشتر بخوانید:

در غفلت ارشاد، همجنس‌بازان به سینمای ایران آمدند؟+عکس

در یکی دیگر از منابع مرتبط با جایزه تدی که سایت رسمی آن باشد پوستری از سی و دومین دوره این جایزه را می‌بینیم به همراه فهرست تمام فیلمهای حاضر در دوره اخیر این جایزه؛

فارغ از آن که در خلاصه داستانی اغلب فیلمهای حاضر، نشانه‌های LGBT topics وجود دارد بر روی پوستر هم تصاویری آشکار از همجنس‌خواهی زن و مرد دیده میشود! اگر «تدی» جایزه همبستگی باشد چرا این برابری بر روی پوستر فقط به شکل همجنس‌خواهی و تورم مناطق ممنوعه رخ نموده است؟؟(اینجا را بخوانید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا