اصل قضیه اغتشاشات خیابان پاسداران چه بود؟

به گزارش بصیرنیوز،در حاشیه مراسم ترحیم و بزرگداشت شهدای حادثه پاسداران تهران سردار اسماعیل کوثری جانشین سپاه ثارالله تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این فرقه‌ها بر اساس شعار انگلیسی‌ «تفرقه بیانداز و حکومت کن» درست شده است.

وی تصریح کرد: این فرقه هر تفکری که داشته کسی به آنها کاری نداشته و بحث موجود پیرامون ناامنی است که در پاسداران تهران در گلستان هفتم ایجاد کرده‌اند.سردار کوثری افزود: آن افراد خیال می‌کردند نظام جمهوری اسلامی که در دو صحنه با آنها مدارا کرد تا مردم کمتر آسیب ببیند این بار نیز این گونه عمل می‌کند.

در همین رابطه:

تساهل به قیمت از بین رفتن امنیت مردم؟

توطئه‌ای به نام دراویش؛ اقتدار پلیس و غفلت‌هایی که شد

جانشین سپاه ثارالله تهران به قصد و نیت این گروه اشاره و تصریح کرد: اصل قضیه این بود که آنها با خودمختاری و قلدری می‌خواستند جلوی پلیس بایستند.وی افزود: آنها همان کار داعشی را انجام دادند و با یک دستگاه اتوبوس سه نفر از مأموران ناجا و با یک بسیجی را به شهادت رساندند.

وی با رد این مطلب که دستگیری و درگیری با دراویش به دلیل تفکر آنها بوده اعلام کرد: به دلیل ناامنی‌هایی که در پاسداران تهران به وقوع پیوست و شهادت ۴ نفر از عزیزان ناجا سریع وارد عمل شد تا امنیت را به ارمغان بیاورد.سردار کوثری در واکنش به اقدام این دراویش، گفت: حکم از نظر ما اعدام است چرا که اقدام آنها مشروط بوده است و به شهادت ۴ نفر منجر شده است.

جانشین سپاه ثارالله تهران ادامه داد: دراویش تخلفی کردند و ماشینی را سرقت کرده بودند و می‌خواستند به فرمان ناجا تمکین نکنند و بعد از آن بود که این قضیه را شروع کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا