زیباسازی شهر فریدونکنار برای نوروز ۹۷

به گزارش بصیرنیوز، حمید بخشی در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به اقدامات صورت گرفته درخصوص زیباسازی فضای شهری در آستانه سال نو، اظهار کرد: شهر فریدونکنار به‌عنوان یک شهر توریستی است و در حال حاضر تمامی اقدامات لازم درخصوص میزبانی مناسب از مهمانان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: پاک‌سازی ورودی و خروجی‌های شهر، مرمت و آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ اماکن تفریحی، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی جدول‌های سطح شهر، رنگ‌آمیزی تیر برق‌های داخل بلوار و خط‌کشی ترافیکی حاشیه بلوارها از جمله اقدامات صورت گرفته برای زیباسازی در سطح شهر فریدونکنار بوده است.

شهردار فریدونکنار تصریح کرد: روکش آسفالت خیابان‌ها، تمیزکاری و نقاشی دیوارهای سطح شهر، نورپردازی از میدان درنا تا پل مرکزی شهید رسولی، موزاییک‌کاری و کاشت درخت از پل شهید رسولی تا ناحیه مقاومت بسیج و شست‌وشو و رنگ‌آمیزی نماها و پاکسازی برچسب‌ها از جمله دیگر افدامات انجام گرفته است.

بخشی با بیان دیگر اقدامات صورت گرفته برای زیباسازی شهر، افزود: نقاشی و زیباسازی سطل‌های مکانیزه زباله، چمن‌زنی پارک‌ها، نشا و کاشت گل‌های فصلی که می‌تواند در زیباسازی شهر فریدونکنار موثر باشد انجام گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش رو برای افزایش فضای سبز و حفظ آن، گفت: چندین هزار اصله نهال نارنج به صورت رایگان برای افزایش فضای سبز توزیع و کشت می‌شود و همشهریانی که بستر آماده برای کاشت نهال دارند می‌توانند به واحد فضای سبز برای تحویل نهال مراجعه کنند.

شهردار فریدونکنار تاکید کرد: از شهروندان خواستاریم تا همکاری لازم را درخصوص حفظ فضای سبز داشته باشند تا محیطی مناسب برای شهروندان و مهمانان در آستانه سال نو در شهر فریدونکنار ایجاد شود.

بخشی در پایان گفت: احترام به محیط زیست از موضوعات مهمی است که تمامی افراد و به ویژه مهمانان نوروزی باید نسبت به رعایت آن تلاش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا