احیای مجدد پاس در تهران

به گزارش بصیرنیوز، تیم فوتبال نفت تهران اوایل دی ماه به شرکت تهران کار رسا منتقل شد و مالکان جدید مجوز فعالیت دو ماهه داده شده است تا آنها به سه شرط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران یعنی پرداخت بدهی مالیاتی، بدهی بازیکنان و کادر فعلی و بدهی ورزشگاه تختی را انجام دهند تا مجوز فعالیت آنها برای یک سال صادر شود.

رضا گل محمدی درباره فعالیت این شرکت در طول دو ماه گذشته، اظهارکرد: آنها سه بخشی که باید به تعهدات‌شان عمل می‌کردند، فعالیت‌هایی داشته‌اند، در بخش اول که پرداخت بدهی مالیاتی اقداماتی انجام داده‌اند ولی من در جریان ریز کارهای آنها قرار ندارم. نماینده این شرکت باید کتبا به ما اعلام کند که چه کارهایی را انجام داده‌اند تا  اقدامات‌شان مستند باشد. البته ظاهرا یک مبلغی را تعبیه کرده‌اند ولی با این حال من روی نامه رسمی که هیات واگذاری به من می‌دهد نظر می‌دهم.

او درباره پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فعلی باشگاه نفت، خاطر نشان کرد: در جریان هستم که بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کرده‌اند و نتایج نشان می‌دهد که شرایط تیم خوب است و نفت از زمان انتقال شکست نخورده است و تقریبا هم از منطقه سقوط دور شده است. همچنین آنها برای پرداخت بدهی شان به ورزشگاه تختی چکی را تحویل آنها داده‌اند که قرار است ظرف چند روز آینده نقد شود. مسئولان این شرکت گفته‌اند که مشکلی برای پرداخت این مبلغ نداریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه‌ داد: صحبت‌های بازیکنان و کادرفنی باشگاه این را نشان می‌دهد که شرایط از قبل خیلی بهتر شده و تصمیمی که دو ماه پیش برای انتقال تیم فوتبال نفت به شرکت جدید گرفته شد، به نفع باشگاه و بازیکنان بوده است. امیدوارم تا پایان همین گونه پیش برود و نفت به جایگاه اصلی خود برگردد.

گل محمدی در ادامه‌ و در پاسخ به این سوال که  شرکت تهران کاررسا چه اقداماتی برای پرداخت مطالبات اعضای پیشین این باشگاه  انجام داده است، تصریح کرد: در جریان جلساتی که آنها با طلبکاران داشتند، هستم اما این را می‌دانم که بخش زیادی از مطالبات قبلی باشگاه باقی‌ مانده که آقایان متعهد هستند که نسبت به آنها اقداماتی انجام دهند. خودشان گفته‌اند که مشغول رایزنی با طلبکاران هستند تا با آنها به توافق برسند. مبلغ بدهی‌های نفت نیز مبلغ زیادی است.

او در ادامه‌ و در پاسخ به این سوال که مجوز فعالیت باشگاه نفت برای شرکت تهران کاررسا برای چه مدتی تمدید می‌شود، اظهارکرد: میزان تمدید مجوز فعالیت بستگی به میزان عملکرد آنها در سه بخشی است که نسبت به آن متعهد شده‌اند. اگر نحوه اجرای سه بند مورد نظر ما مورد وثوق باشد مجوز فعالیت باشگاه نفت برای شرکت تهران کار رسا به مدت یک سال تمدید خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا اداره کل ورزش و جوانان تصمیمی برای احیای باشگاه پاس دارد، گفت‌: من روز دوشنبه با چند نفر از آقایان صحبت کرده‌ام. با توجه به وضعیت باشگاه پاس که یک باشگاه قدیمی است و با توجه به اصالت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران  اگر امکانش باشد باشگاه پاس را احیا می‌کنیم. من در این مورد اعلام آمادگی کرده‌ام. یکسری مکاتبات صورت گرفته است و صحبت‌هایی نیز با پیشکسوتان باشگاه پاس داشته‌ایم. اگر بتوانیم موافقت‌های لازم را کسب کنیم این باشگاه را احیا خواهیم کرد. البته مسئولان عالی رتبه وزارت ورزش  و جوانان و مسئولان تربیت ‌بدنی نیروهای مسلح باید در این امر کمک کنند.

گل محمدی همچنین بیان‌ کرد: پاس بخشی از فوتبال ایران است. تصمیم انتقال باشگاه پاس به همدان همانند خیلی از تصمیمات آن زمان نادرست بود.

او  در پایان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا احیای باشگاه پاس تهران با ادامه‌ فعالیت پاس همدان سقوط کرده به دسته سه صورت می‌گیرد یا یک تیم جدید را سازماندهی می‌کند، اظهار کرد: باید حداقل یک تیم لیگ دسته دو برای احیای پاس به ما بدهند، پاس تهران دیگر نباید از لیگ دسته سه شروع کند. با توجه به ظرفیتی که از نظر امکانات این تیم دارد پاس می‌تواند به زودی از لیگ دسته دو به لیگ برتر برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا