پرسپولیسی‌ها برای بالا بردن جام عجله دارند

به گزارش بصیرنیوز،حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت سرخپوشان قبل از دربی ۸۶، رویارویی با استقلال و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

در آستانه دربی ۸۶ وضعیت پرسپولیس چطور است؟

خداراشکر ما استقلال خوزستان را شکست دادیم و با شرایط خوبی وارد دربی خواهیم شد. همانطور که همه مردم ایران می‌دانند قهرمانی ما در لیگ قطعی شده و بچه‌های تیم برای قهرمان شدن و بالا بردن جام عجله دارند.

استقلال را در شرایط فعلی چطور ارزیابی می‌کنی؟

به نظر من استقلال همیشه تیم بزرگی است که مربیان و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور داشته و دارند. استقلال مثل پرسپولیس یک تیم پر هوادار است و برای ما این تیم همیشه قابل احترام خواهد بود، در دربی هیچ فرقی نمی‌کند که استقلال و پرسپولیس چه جایگاهی در جدول دارند. دربی همیشه حاشیه‌های خاص خودش را دارد و در دربی از این مسائل زیاد است.

فکر می‌کنی این دربی برنده خواهد داشت و اینکه پیش‌بینی‌ات از نتیجه بازی چیست؟

من تا حالا پیش‌بینی دربی را پیش‌بینی نکردم همانطور که هیچ بازی دیگری را پیش‌بینی نکرده بودم اما امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که هواداران ما خوشحال به خانه‌هایشان بروند.

این روزها صحبت از این بود که شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که پرسپولیس بعد از دربی جام قهرمانی را در ورزشگاه آزادی بالای سر ببرد که این اجازه داده نشد اما حالا فکر می‌کنی پرسپولیس می‌تواند از نظر امتیازی قهرمانی‌اش را در لیگ بعد از دربی قطعی کند؟

ما همین حالا هم قهرمان لیگ هستیم. همانطور که گفتم بازیکنان ما عجله دارند که قهرمانی را جشن گرفته و آن را به هواداران تقدیم کنند. به هر حال این مسئله برای ما فرق دارد که بتوانیم بعد از دربی جشن قهرمانی بگیریم.

قرار است اینفانتینیو رئیس فیفا یکی از تماشاگران ویژه دربی ۸۶ باشد. فکر می‌کنی حضور او تأثیری در بازی داشته باشد؟

من از همین حالا به اینفانتینیو خوش‌آمد می‌گویم. امیدوارم او در دربی جو بسیار خوب ورزشگاه را از نزدیک ببیند و از آن لذت ببرد. مطمئناً او بعد از این بازی می‌تواند یک یادگاری خوب از ایران با خود به همراه داشته باشد.

برخی‌ها معتقدند که در شرایط فعلی استقلال تیم بهتری نسبت به پرسپولیس است. این موضوع را قبول داری یا نه؟

کسانی که این اعتقاد را دارند نگاهی به جدول امسال، سال گذشته و ۲ سال قبل داشته باشند تا جواب این حرف را متوجه شوند و بدانند که پرسپولیس تیم بهتری است یا استقلال.

نبود سید حسین حسینی، پژمان منتظری و پادوانی در دربی چقدر روی روند حرکتی استقلال تأثیرگذار خواهد بود؟

برای ما فرقی نمی‌کند که چه بازیکنانی بازی می‌کنند یا چه بازیکنانی بازی نمی‌کنند. ما مطابق معمول بازی خودمان را انجام می‌دهیم و کاری به بازیکنان حریف نداریم.

فکر می‌کنی سورپرایز پرسپولیسی‌ها در دربی ۸۶ چه خواهد بود؟

ما به دنبال سورپرایز کردن و این مسائل نیستیم، ما به دنبال این هستیم تا دستورات کادر فنی‌مان را در زمین پیاده کنیم و اینکه بتوانیم در نهایت دل هوادارانمان را شاد کنیم. امیدوارم که بعد از بازی هواداران ما شاد باشند و با هم جشن قهرمانی بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا