به گزارش بصیر

توهین روزنامه‌ ایران‌ به‌ حماسه‌ ۹دی /سند

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، روزنامه دولت که امروز تنها روزنامه نشسته بر پیشخوان فروش بود با تکرار شیطنت روز نهم دی ماه، حماسه بزرگ ملت ایران را با واژه “حادثه” یاد کرد.

این روزنامه که اینروزها با رخنه مهره منتسب به جبهه منحله مشارکت اداره می شود سه روز پیش نیز نهم دی ماه را یک “رویداد” قلمداد کرده بود و لرزش قلم تحریریه این روزنامه مانع از نگاشتن نام حماسه شده است.

گرچه کلمه در گوشه ای خفیف به حماسه نهم دی ماه اشاره شده اما شیطنتی از جنس مشارکتی ها در تیتر زنی اخبار مربوط به نهم دی ماه دیده می شود که در واقع شنا کردن این رسانه بر خلاف جهت آب است.

درحالی که اکثر روزنامه ها و خبرگزاری های کشور با پوشش مناسب حماسه نهم دی ماه این روز را گرامی داشتند شیطنت روزنامه ایران را می تواند توهین به ادراک بالای ملت بصیر ایران باشد.

حماسه نهم دی ماه و حرکت پرشور مردم را حادثه و رویداد قلمداد کردن در واقع اراده و فهم ملت را در برچیدن بساط فتنه زیر سوال می برد که دومین توهین در ماه های اخیر به ساحت ملت ایران محسوب می شود.

 

تصادفی خواندن نهم دی ماه ظلم به کشور است

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در همین را بطه به خبرنگار مرصاد گفت: حماسه ای که خلق شد قابل احراف نیست هم روشن است و هم روشنگر، اگر کسی بخواهد به این حماسه فقط با دید خود بنگرد آن را محدود کرده است.

عبدالرضا مصری اظهار داشت: اینکه برخی رسانه ها یا افراد بخواهند آن را حادثه بخوانند و با استفاده از آن مسببین روزهای پیش از نهم دی ماه را تطهیر کنند در واقع ظلم به کشور و انقلاب است و قطعا شکست خواهد خورد.

مصری گفت: بهترین راه برای جریانات سیاسی قرار گرفتن در کنار مردم برای حرکت در مسیر است همانطور که مردم نهم دی ماه را خلق کردند از مسیر آن نیز دفاع کرده و اجازه احراف آن را نخواهند داد.

نه ۹ دی تصادفی بود نه رفت و آمدن برخی مسئولین اسبق

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت گفت: جریان فتنه یک پروسه طراحی شده داخلی و خارجی بود که با توجه به آن مردم با بهره گیری از یک شناخت اقدام کردند نه اتفاق و حادثه.

وی تصریح کرد: خود رسانه های بیگانه اعلام کردند که این توطئه توسط عناصر دستگاه های جاسوسی برنامه ریزی شد و کلید خورد و حتی تعدادی از مسئولین سابق کشور هم رفت و آمدهایی داشتند قبل از انتخابات اسبق ریاست جمهوری و این نمی تواند حادثه باشد.

مصری گفت: نتها ۹ دی حادثه نبود بلکه حوادث پیش از آن نیز حادثه نبود، توهین به عاشورا حادثه و تصادفی نبود. مگر می شود عده ای تصادفی توهین کنند و بعد مردم تصادفی بیایند و با آنها برخورد کنند؟ این سخنان پذیرفتنی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا