تروریست‌ها در عفرین را بطور کامل شکست می‌دهیم!

به گزارش بصیرنیوز،در حالیکه عملیات نظامی مداخله جویانه ترکیه در شمالغرب سوریه وارد سی و هفتمین روز خود می شود، «هولوسی آکار» رئیس ستاد کل ارتش ترکیه روز دوشنبه وعده داد که تمام تروریستها در «عفرین» سوریه را شکست خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

ترکیه ارتباط کُردهای عفرین را با مرز سوریه قطع کرد

پیشروی های گسترده ارتش ترکیه در شمال استان حلب سوریه

وی در بازدید از استان «هاتای» واقع در جنوب ترکیه و در مجاورت مرز مشترک با سوریه، گفت:

«تروریستهای حاضر در عفرین و آنهایی که از خارج به این منطقه وارد شده اند به همراه نیروهای خارجی پشتیبانشان بطور کامل نابود خواهند شد».

طبق بیانیه ستاد ارتش ترکیه، ژنرال آکار به همراه فرماندهان نیروهای زمینی و هوایی ترکیه- ژنرال «یاسر گولر» و ژنرال «حسن کوجوکاکیوز»- برای بررسی یگانهای نظامی، پایگاههای مرزی، پُستهای فرماندهی، و بیمارستانهای نظامی صحرایی به استان هاتای سفر کردند.

شایان ذکر است که شهرهای مرزی ترکیه از جمله «کیلیس» و «هاتای» در تیررس حملات گروه تروریستی «حزب اتحاد دموکراتیک کُردهای سوریه/پ ک ک» مستقر در عفرین سوریه قرار دارند.

گفتنی است که ترکیه از روز بیستم ژانویه سال جاری «عملیات شاخه زیتون» را به بهانه نابودسازی تروریستهای پ ک ک و داعش در منطقه عفرین سوریه آغاز کرد.

نیروهای مسلح ترکیه همچنان به استقرار وسائل نقلیه نظامی در مجاورت محل اجرای این عملیات نظامی ادامه می دهند.

طبق بیانیه ستاد ارتش ترکیه، هدف آنکارا از اجرای عملیات شاخه زیتون برقراری امنیت و ثبات در امتداد مرزهای ترکیه و منطقه و همچنین حراست از شهروندان سوریه در برابر ظلم و بیداد تروریستها عنوان شده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا