زیدان شاکی از دست بازیکنان رئال

به گزارش بصیرنیوز،

رئال که با هدف پیروزی گام به میدان گذاشته بود، در دیداری که می توانست از آن با سه امتیاز خارج شود، شکست خورد. جرارد موره نو با گل دقیقه ۹۳ خود رئالی ها را شوکه کرد.

زیدان در پایان بازی گفت: ابدا شایسته این باخت نبودیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های خوبی خلق کردیم؛ ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نیمه دوم افت کردیم؛ ولی بازهم شایسته این نبودیم که در آخرین دقیقه به حریف مان ببازیم.

واضح است که این یک قدم به عقب برای ما محسوب می شود، چرا هدف ما پیروزی بود؛ با این حال چیزی برای سرزنش کردن بازیکنان وجود ندارد. همه تلاش خود را کردند، ولی نتیجه مورد انتظار به دست نیامد. در هر صورت فوتبال همین است و باید به بازی بعدی فکر کرد.»

تیم B:« اینجا تیم دوم نداریم. من ۲۵ بازیکن دارم و در هر بازی باید ۱۱ نفر را به زمین فرستاد. همه شایستگی حضور در میدان را دارند؛ ولی امشب، شب ما نبود.»

ناکامی بیل به عنوان مهاجم نوک: امشب به دلایل زیادی اوضاع برای ما خوب پیش نرفت. مشکل از بیل نیست. البته کمی از بازیکنانم عصبانی هستم. اسپانیول موقعیت های زیادی روی دروازه ما خلق کرد و دقیقه اخر هم به گل رسید. نباید در مورد ما چنین اتفاقی رخ دهد، ولی بر می خیزیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا