رهبر انقلاب در جلسات هفتگی مدام از معضل قاچاق ابراز ناراحتی می‌کنند/ مسؤولیت خلیج‌فارس بر عهده سپاه است

به گزارش بصیرنیوز،صبح امروز حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شهر بندرعباس اظهار داشت: توافق بسیار خوبی بین مسؤولان، ائمه جمعه و نماینده ولی‌فقیه، تمامی اقوام اعم از شیعه و اهل تسنن در استان هرمزگان وجود دارد که مایه خرسندی است.

بیشتر بخوانید:

مردم ایران هرگز نخواسته‌اند انتقام بگیرند

وی افزود: همه باید برای آبادانی ایران و هرمزگان دست به دست هم دهیم، اگر همه اصولگراها و اصلاح‌طلبان، اعتدال‌گراها و دیگر احزاب، گروه‌ها و تشکل‌ها به میدان بیایند باز کم است، چراکه بار مسؤولیت بسیار سنگینی بر دوش دولت قرار گرفته که باید به خوبی به انجام برسانیم.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه امنیت و وحدت اساس هر چیزی است، تصریح کرد: در هر استانی که وحدت، اتحاد و انسجام حاکم باشد، زیربنای اساسی برای پیشرفت آن استان فراهم شده است و مابقی امور با اتحاد و انسجام مردمی، رغبت و انگیزه مدیران مسؤول استان و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی درست خواهد شد.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مقام معظم رهبری بر روی مسأله قاچاق حساسیت ویژه‌ای دارند، در جلسات هفتگی به مسأله قاچاق و اینکه چرا این معضل هنوز ادامه دارد، تأکید می‌کنند.وی بیان کرد: البته معضل قاچاق نسبت به چهار سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است، اما هنوز تمام نشده و مشکل به طور کامل برطرف نشده است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه مسؤولیت مبارزه با قاچاق بر عهده نیروی انتظامی است، تبیین کرد: اخیراً دولت تصمیماتی گرفته و سپاه را نیز عهده‌دار این مسؤولیت کرده و مصوبه آن به تازگی در شورای عالی امنیت ملی انجام و ابلاغ شده که در این صورت شرایط دولت در حراست از مرزها بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

عکس یادگاری کارگران شرکت فولاد با روحانی

روحانی همچنین یادآور شد: مسؤولیت خلیج‌فارس بر عهده سپاه پاسداران است، البته باید کارهای زیادی در این خصوص صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در خصوص مسأله ته‌لنجی باید تصمیمات عادلانه‌ای اتخاذ شود، متذکر شد: تصمیماتی نسبت به یکی از استان‌های همجوار هرمزگان اتخاذ شده و وزیر کشور نیز باید برای استان هرمزگان وقت گذاشته و بررسی کند تا تصمیم عادلانه‌ای در این زمینه اتخاذ شود.

رئیس جمهور عنوان کرد: باید مواظب باشیم که تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه به گونه‌ای باشد که علاوه بر تأمین معیشت ملوانان، صدمه‌ای به تولیدات داخلی وارد نکند و همچنین نقض قانون را در پی نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا