دام خواستگار قلابی برای دختران دم بخت

به گزارش بصیرنیوز،سرهنگ جواد صفایی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز صبح دیروز گفت: چندی قبل زن جوانی با مراجعه به اداره پلیس مدعی شد مردی که از سایت همسریابی با او آشنا شده بود، از او کلاهبرداری کرده است. با شکایت این زن جوان تیم ویژه‌ای از کارآگاهان تحقیقات خود را شروع کردند و در بررسی هایشان دریافتند که متهم از طریق سایت همسر یابی، علاوه بر شاکی، دختران جوان را نیز فریب داده و از آنها کلاهبرداری کرده است.

بیشتر بخوانید:

سایت همسریابی باز هم قربانی گرفت

زنان خیالی در فضای نامرئی

با آغاز تحقیقات این پرونده مأموران آگاهی چون هیچ آدرسی از محل زندگی متهم نداشتند با رد زنی توانستند پاتوق این مرد جوان را در یکی از چایخانه‌های تهران شناسایی کنند. به این ترتیب مأموران با گرفتن نیابت قضایی اقدام به دستگیری وی کردند اما متهم سوار بر خودروی ۴۰۵ متواری شد. اما مأموران پس از تعقیب و گریز چند ساعته او را در تهرانسر غافلگیر و دستگیر کردند. فریبرز ۲۹ ساله در بازجویی‌های مقدماتی منکر اتهامش شد اما پس از روبه‌رو شدن با شواهد و مدارک به فریب چند دختر جوان به بهانه ازدواج و کلاهبرداری از آنها اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی با هشدار به دختران و جوانانی که از این سایت‌های همسریابی استفاده می کنند افزود: ازدواج امر مقدسی است اما باید با نظارت خانواده‌ها و با آگاهی و تحقیقات لازم صورت گیرد. فضای مجازی راهی مطمئن برای همسریابی وآغاز زندگی مشترک نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا