بازگشت تازه داماد از پای چوبه دار

به گزارش بصیرنیوز، جرقه اختلافات سه سال قبل و پس از قهر تازه عروس از خانه شوهرش آغاز شد. مرد جوان به خانه پدرزنش رفته بود تا همسرش را به خانه بازگرداند اما برادر همسرش مانع این کار شد.

 دو مرد جوان با هم دست به یقه شده بودند و درگیری بالا گرفته بود که تازه داماد برادر زنش را کشت. پس از این جنایت مرد ۳۰ساله بازداشت شد و پرونده پس از تکمیل تحقیقات به‌شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنجبر مورد رسیدگی قرار گرفت و قضات با توجه به درخواست خانواده مقتول، متهم را به قصاص نفس محکوم کردند.

بیشتر بخوانید:

این حکم از سوی قضات دیوانعالی مهر تأیید خورد و با وجود تلاش مددکاران زندان برای جلب رضایت خانواده مقتول، تازه داماد برای اجرای حکم به ندامتگاه کرج منتقل شد.

میثم (داماد) که خودش را برای مرگ آماده کرده بود هنگامی که طناب دار را بر گردنش انداختند در آخرین لحظات با ابراز پشیمانی از خانواده همسرش خواست از حق قصاص خود گذشت کنند.

در این لحظه اولیای دم، طناب را از گردن مرد جوان بیرون آورده و اعلام کردند دامادشان را به‌شرط پرداخت دیه می‌بخشند. این جوان که با بخشش خانواده همسرش فرصت دوباره‌ای برای زندگی پیدا کرده است بزودی برای محاکمه از جنبه عمومی جرم در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا