چشمی: صحبت از جشن قهرمانی در دربی خوب نبود

به گزارش بصیرنیوز،روزبه چشمی پس از برتری یک بر صفر استقلال در دربی ۸۶ اظهار داشت: خداراشکر توانسته‌ایم در چند بازی اخیر نتایج خوبی بگیریم و این برد نیز توانست این روند خوب را تکمیل کند. من در بازی رفت قول داده بودم که آن شکست را جبران می‌کنیم و خداراشکر که این قول عملی شد.

وی افزود: ما در ۱۵-۲۰ روز اخیر چهار پنج بازی سنگین داشتیم و طبیعی بود که پس از برتری یک بر صفر عقب بکشیم، ضمن اینکه پرسپولیس فشار زیادی به تیم ما وارد کرد.

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس آمده بود که جشن قهرمانی بگیرد، اما شکست خورد. قطعاً اگر از هواداران سؤال کنند که قهرمانی را ترجیح می‌دهند یا پیروزی در دربی، آنها برد دربی را انتخاب می‌کنند.

چشمی همچنین خاطر نشان کرد: گفته بودند که اسفندماه ماه سختی برای استقلال خواهد بود، اما خوشبختانه با تلاش زیاد توانستیم نتایج خوبی هم در آسیا و هم در لیگ بگیریم و ان‌شاءالله در دیدار با العین نیز بتوانیم عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

وی در خصوص اینکه عنوان شده بود پرسپولیس به دنبال گرفتن جشن قهرمانی در دربی بوده است، گفت: اینکه گفتند که پرسپولیس می‌خواهد جلوی استقلال جشن قهرمانی بگیرد، خوب نبود و نباید مطرح می‌شد.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد داوری گفت: فغانی یک داور بین‌المللی است که تجربه زیادی دارد و ما به او احترام زیادی می‌گذاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا