برنامه مرحله نهایی لیگ برتر والیبال

به گزارش بصیرنیوز،

مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور جام شهید «محسن حججی» به صورت دو برد از سه مسابقه و دور رفت این مرحله روز چهارشنبه شانزدهم اسفندماه با دو دیدار در شهرهای تهران و تبریز برگزار می‌شود.

بر این اساس تیم‌های شهرداری تبریز و پیکان تهران در مسابقه دور رفت دیدار رده بندی از ساعت ۱۷ در تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند. همچنین تیم های بانک سرمایه و خاتم اردکان برای کسب مقام قهرمانی نخستین دیدار خود را از ساعت ۱۷ در خانه والیبال تهران آغاز می‌کنند.

دیدار برگشت این مرحله در دو روز متفاوت برگزار می‌شود و تیم پیکان تهران از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه در تهران میزبان شهرداری تبریز در دیدار برگشت رده بندی خواهد بود.

مسابقه برگشت فینال نیز روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در شهر اردکان  برگزار می‌شود و خاتم اردکان از تیم بانک سرمایه پذیرایی خواهد کرد که این مسابقه نیز از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

در صورتی که دو مسابقه دور رفت و برگشت تکلیف مقام های اول تا سوم را مشخص نکند، دیدار سوم رده بندی روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در تبریز و دیدار سوم فینال روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد.

برنامه کامل مرحله نهایی لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۶ اسفندماه

تبریز، دیدار رده بندی، ساعت ۱۷
شهرداری تبریز – پیکان تهران

تهران، دیدار فینال، ساعت ۱۷
بانک سرمایه – خاتم اردکان

یکشنبه ۲۰ اسفندماه

تهران، دیدار رده بندی، ساعت ۱۷
پیکان تهران – شهرداری تبریز

چهارشنبه ۲۳ اسفندماه

اردکان، دیدار فینال، ساعت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا