خط و نشان امری برای رئال

به گزارش بصیرنیوز،

پاریسن‌ ژرمن خود را آماده حساس ترین دیدار فصل خود می کند. تیم پاریسی در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ سه بر یک برابر رئال مادرید تن به شکست داد و برای جبران نتیجه‌ و صعود به دور بعد باید پیروزی پر گل را در خانه برابر تیم زیدان به دست آورد.

اونای امری، سرمربی پاریسن‌ ژرمن گفت‌: متاسفانه در این دیدار نیمار را در اختیار نداریم. باید با بازی بدون نیمار عادت کنیم. با وجود این که نیمار را در اختیار نداریم اما نسبت به دیدار رفت آماده تر هستیم. می‌خواهیم در این دیدار به پیروزی برسیم و آن را به نیمار تقدیم کنیم. بسیار امیدوار هستم و به خوبی می دانم که می‌توانیم رئال مادرید را از پیش رو برداریم.

او ادامه‌ داد: بسیاری از هواداران ما اطمینان دارند که برابر رئال مادرید به پیروزی می رسیم و نمی‌خواهیم که امید آنها را به ناامید تبدیل کنیم. تیم از هر نظر آماده بازی با رئال است و امیدوارم که برابر تروا مصدومی نداشته باشیم.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن درباره آسیب‌دیدگی نیمار و جنجال زیادی که در این زمینه به وجود آمد، ‌اضافه کرد: وقتی بازیکنی بزرگ مصدوم می‌شود طبیعی است که چنین جنجالی هم به وجود آید اما باید بگویم که ما با پزشکان برزیلی مشکلی بر سر جراحی نیمار نداشتیم. دو طرف با هم به این نتیجه‌ رسیدیم که جراحی بهترین کار برای نیمار است.

این سخنان امری در حالی است که او چند روز پیش تاکید کرده بود که نیمار به دیدار برابر رئال مادرید می‌رسد و نیاز به جراحی ندارد اما در نهایت باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن به این نتیجه‌ رسید که نیمار باید جراحی شود و فصل برای این بازیکن سرشناس به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا