سریال «ستارخان» با هزینه شخصی تولید شد

به گزارش بصیرنیوز،«فرزاد صفایی‌زاده» مشاور تهیه سریال «ستارخان» به کارگردانی محمدرضا ورزی  گفت: تجربه همکاری با آقای ورزی تجربه بسیار دلنشین و خوبی بود و از لحاظ مهندسی و طراحی تولید اتفاق بسیار جالبی برای گروه ما رقم خورد.

وی ادامه داد: بزرگترین مشکلی که ما در ساخت این سریال داشتیم این بود که هیچ کس ما را همراهی نمی‌کرد، از میراث فرهنگی گرفته تا مجلس و … و ما با هزینه شخصی مجبور شدیم این کار را به تولید برسانیم.

صفایی زاده افزود: موضوع پخش که سهل است اگر می‌خواستیم منتظر پاسخ دوستان باشیم باید حالا حالا‌ها صبر می‌کردیم. چون الان که از پخش سریال هم می‌گذرد هنوز پول‌های بچه‌ها و عوامل را نداده‌اند.

وی با اشاره به انتخاب سعید نیک‌پور برای ایفای نقش ستارخان گفت: انتخاب بازیگران را جزو حوزه تخصصی کارگردان می‌دانم و معتقدم این حق او است که بخواهد بنا به قصه و شناختی که از شخصیت‌ها دارد، بازیگرانش را انتخاب کند.

مشاور تهیه سریال «ستارخان» در پایان بیان داشت: عشق و علاقه ما به قصه‌های تاریخی و قهرمان ملی، چون ستارخان باعث شد تا توانمان برای ساخت این سریال مضاعف شود. همانطور که می‌دانید در تولید سریال‌های تاریخی باید علاقه بسیاری به موضوع داشته باشید تا بتوانید آن‌ها را پیش ببرید. از همین جا هم دوست دارم از همه عوامل تشکر کنم که ۲۴ ساعته زحمت کشیدند تا کار به آنتن برسد.

سریال «ستارخان» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی در ایام دهه فجر از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا