گرشاسبی: برای احیای تیم نیاز به این برد داشتیم

به گزارش بصیرنیوز،پس از پیروزی ۲ بر صفر شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل الوصل امارات، حمیدرضا گرشاسبی گفت: بازی را همه دیدند. اگر بازیکنان همیشه این طور بازی کنند هیچ مشکلی نخواهیم داشت. خوشحالیم که بعد از دربی بازیکنان خوب بازی کردند و توانستند پیروز شوند. برای احیای روحیه تیم نیاز به این برد داشتیم. ان‌شاءالله در بازی برگشت مقابل الوصل در امارات هم نتیجه خوبی بگیریم.

او درباره حضور سه تیم ۶ امتیازی در این گروه گفت: ما باید نتیجه لازم را از بازی‌ها بگیریم و به دنبال شانس و اقبال نباشیم. به هر حال اگر پرسپولیس این بازی را مقابل سایر رقبا هم تکرار کند هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره حضور ۴۰ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی گفت: این هواداران همیشه حامی پرسپولیس بوده‌اند و اگر از تیم گلایه کردند، به خاطر مشکلات بوده است. آن‌ها دوست ندارند پرسپولیس ببازد و ناراحتی آن‌ها به حق بوده است. ما هم با بازیکنان صحبت کردیم که حق با هواداران است و خدا را شکر در این بازی جبران کردند.

بیشتر بخوانید:

پیوس: هواداران با پرسپولیس آشتی کردند

گرشاسبی درباره مشکلات مالی در باشگاه و وجود بدهی مالی جدید به خاطر مانوئل ژوزه اظهار کرد: بدهی ژوزه و دستیارانش پرداخت شد. این ۱۳۰ میلیون مربوط به سهم دادگاه است که اخیرا به ما ابلاغ شده است.

او درباره حضور علی‌اکبر طاهری و ترکاشوند مدیرعامل و معاون سابق باشگاه پرسپولیس با لباس مبدل در ورزشگاه آزادی گفت: دست‌شان درد نکند که به ورزشگاه آمدند. آن‌ها برای تشویق تیم‌شان به ورزشگاه آمده‌اند. من از علی پروین و همه پیشکسوتانی که تاکنون برای پرسپولیس بازی کرده‌اند و امروز در ورزشگاه حضور داشتند تشکر می‌کنم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره تمدید قرارداد بازیکنان این باشگاه گفت: آن هم در حال انجام شدن است و در میان مسابقه‌ها با بازیکنان صحبت می‌کنیم. الان آماده می‌شویم تا برای بازی برگشت با الوصل به امارات برویم و ان‌شاءالله بعد از این مسابقه‌ها تمدید قراردادها را از سر می‌گیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا