سرنوشت ساخت «زیرآسمان شهر۴» چه شد؟

به گزارش بصیرنیوز،

در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت فصل جدید این مجموعه نمایشی سیروس میمنت بازیگر تلویزیون و نویسنده سریال «زیر آسمان شهر٤» گفت: در حال حاضر ساخت سری جدید «زیر آسمان شهر» به دلایل مالی تقریبا منتفی شده و احتمال ساخت این مجموعه نمایشی به کارگردانی مهران غفوریان و مهران مهام در آینده خیلی ضعیف است.

بیشتر بخوانید:

زیر آسمان شهر ۴ ساخته می شود

وی در ارتباط با روند ساخت سریال «زیر آسمان شهر ٤»، گفت: حدود دو سال قبل طرح یک سریال آپارتمانی نود قسمتی را به مهران مهام دادم که وی در همان جلسات خطاب به من گفت مردم، مسئولان و مدیران صداوسیما پس از گذشت این همه سال هنوز دنبال ساخت «زیر آسمان شهر» هستند؛ این طرح آپارتمانی را به «زیر آسمان شهر ٤» تبدیل کنیم که تصمیم وی با موافقت من همراه بود و کارهای اولیه را با مهران غفوریان آغاز کردیم.

این بازیگر با اعلام اینکه رضا عطاران هم چندین جلسه در جلسات فیلمنامه نویسی شرکت کرد، خاطرنشان کرد: رضا عطاران بنیانگذار نوشتاری کاراکترهای «زیر آسمان شهر» است که علیرغم کسالت و بیماری پدر خود در آن مقطع در چند جلسه فیلمنامه نویسی با حضور من و مهران غفوریان حاضر شد و نظرات سازنده و بسیار خوبی هم داد که از نظرات وی هم استفاده کردیم.

سیروس میمنت با اشاره به اینکه همکاری مجدد با بازیگران «زیر آسمان شهر» یکی از سختی های ساخت فصل جدید این سریال بود، تصریح کرد: دو نفر از بازیگران «زیر آسمان شهر»ایران نبودند، همچنین سن برخی بازیگران بالا رفته بود و مثل گذشته از آنها نمی توانستیم استفاده کنیم و در مجموع شرایط بازیگران مثل گذشته نبود، هرچند که برای این مسئله هم راهکارهایی داشتیم تا به مشکل نخوریم.

وی با اشاره به اینکه از سال ٩٦ ساخت فصل چهارم سریال «زیر آسمان شهر»جدی شد، گفت: اواسط سال جاری بود که برنامه ریزی های لازم برای پروسه ساخت سری جدید «زیر آسمان شهر» را آغاز کردیم که مهران غفوریان به عنوان بازیگر به سریال «ماه تی تی» داود میرباقری پیوست و به دلیل اینکه دوست داشت با میرباقری کار کند، ساخت «زیر آسمان شهر» متوقف شد و «ماه تی تی» هم به سرانجام نرسید و نیمه تمام ماند. نهایتا به فصل زمستان رسیدیم که مهران غفوریان و مهران مهام هر کدام درگیر مسائل خودشان شده بودند و ساخت «زیر آسمان شهر ٤» متوقف شد.

بیشتر بخوانید:

مردم برای بازیگر زیر آسمان شهر دعا کنند

بازیگر سریال «خانه به دوش» در ادامه اضافه کرد: اگر «زیر آسمان شهر ٤» ساخته نشود، طرح آپارتمانی خودم را که به «زیر آسمان شهر٤» تبدیل شده است را به همان قالب اولیه یا تازه درخواهم آورد و مجددا برای ساخت آن در صداوسیما اقدام خواهم کرد.

سیروس میمنت در پایان گفت: پس از اینکه مهران غفوریان از ساخت «زیر آسمان شهر ٤» در رسانه ها خبر داده بود با بازتاب‌های مثبت زیادی در سراسر ایران مواجه می شدم، این مسئله بیانگر محبوبیت «زیر آسمان شهر» است، از مسئولان خواهش می کنم که شرایط ساخت این سریال به تهیه کنندگی مهران مهام را مهیا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا