استقلالی‌ها مراقب جوسازی اماراتی‌ها باشند

به گزارش بصیرنیوز،

صادق ورمزیار در خصوص دیدار استقلال برابر العین امارات گفت: بازی سختی برای آبی‌پوشان خواهد بود العین شرایط خوبی در لیگ امارات دارد و استقلال باید یک بازی منطقی را ارائه کند تا بتواند از سد سخت العین بگذرد.

وی تاکید کرد: بازی های لیگ قهرمانان با لیگ داخلی اختلاف فاحشی دارد. تیم های عربی حاضر در لیگ قهرمانان از بازیکنان خارجی باکیفیت استفاده می کنند و این می تواند برای تمامی تیم های ایرانی دردسرساز شود.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: آبی پوشان نتایج قابل قبولی کسب کرده و با چند پیروزی پیاپی در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان از لحاظ فنی و روحی و روانی در شرایط ایده آل به سر می برند و این می تواند برای العین خطرناک باشد. البته العین میزبان است و مطمئنا از این امتیاز به نحو احسن استفاده خواهد کرد.

ورمزیار تصریح کرد: بازیکنان استقلال باید به فکر حاشیه سازی العینی ها باشند و اجازه ندهند تمرکزشان در این دیدار به هم بخورد. اطمینان دارم اگر آنها نکات فنی شفر را در زمین پیاده کرده و از درگیری و حاشیه بپرهیزند به طور حتم نتیجه مورد نظر که همان کسب سه امتیاز است را به دست خواهند آورد.

وی در خصوص عملکرد مامه تیام هم گفت: او یک بازیکن کاملا حرفه ای است که حالا در استقلال خوش می درخشد و با توجه به اینکه زمان زیادی از حضورش در استقلال نگذشته اما خیلی خوب با سایر بازیکنان هماهنگ شده و مطمئنا اگر این روند ادامه داشته باشد او می تواند بهتر از این هم ظاهر شده و کمک موثری برای استقلال باشد. تیام هم در دفاع و هم در حمله به دیگر بازیکنان کمک کرده و یک بازیکن موثر برای استقلال شده است.

وی در خصوص پیروزی آبی پوشان در دربی هشتاد و ششم هم گفت: استقلال در این دیدار حساس به سه امتیاز دست پیدا کرد، این تیم از اشتباهات تاکتیکی پرسپولیس استفاده کرد و توانست موفق باشد. شفر به خوبی حریف را آنالیز کرده بود و به نقاط ضعف پرسپولیس کاملا آشنا بود و توانست از همان جا ضربه نهایی را وارد کند.

ورمزیار در پایان خاطرنشان کرد: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره استقلال باید هر چه زودتر قرارداد شفر و بازیکنان را تمدید کرده و با حفظ استخوان بندی استقلال و جذب بازیکنان مورد نظر شفر برای فصل آینده تیمی قدرتمند را آماده کند تا بتواند در لیگ هجدهم به قهرمانی دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا