انگیزه عجیب متهم قمه به دست از سرقت داروخانه

به گزارش بصیرنیوز، پسری که در اقدامی وحشیانه به یک داروخانه در غرب تهران هجوم برده و با تهدید قمه از آنجا سه میلیون تومان سرقت کرده بود بازداشت شد.

رسیدگی به این پرونده از اواسط دی ماه سال جاری شروع شد.

در آن زمان مردی با پلیس تماس گرفت و گفت: من داروخانه‌ای در خیابان کارون دارم. در حال کار کردن بودم که پسر جوانی وارد داروخانه شد و با تهدید سلاح سرد که به قمه شباهت داشت مرا مجبور کرد تمامی پول‌های دخل را به او بدهم.

این مرد در ادامه در زمینه پول‌های سرقتی نیز افزود: دقیقا اطلاعی از میزان پول‌های دخل در آن موقع نداشتم، اما فکر می‌کنم که حدودا ۳ میلیون تومان پول در دخل داشتیم.

پس از اعلام گزارش این سرقت ماموران انتظامی در غرب تهران به محل حادثه اعزام شدند و با بررسی‌های دقیق توسط دوربین مداربسته داروخانه به مدارکی رسیدند.

بالاخره با گذشت دو ماه ماموران اداره آگاهی تهران بزرگ موفق شدند متهم را بازداشت و به شعبه یکم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ منتقل کنند.

این متهم زمانیکه در برابر قاضی محمد نصرتی قرار گرفت اینگونه به شرح واقعه پرداخت: من حال خوشی نداشتم و در موقع آن اتفاق نیز قرص‌های زیادی مثل آلپرازولام و مسکن‌های سنگین مصرف می‌کردم که به همین دلیل کنترل خودم از دستم خارج شد و با قمه به داروخانه مذکور در خیابان کارون حمله کردم.

متهم در زمینه انگیزه اش نیز گفت: من نیاز مالی ندارم و به دلیل اینکه خرج قرص هایم بالا رفته بود تصمیم گرفتم به داروخانه بروم و قرص بدزدم، اما یکدفعه‌ای دستم به پول‌ها هم رفت. نمی‌دانم در آن موقع چه فازی داشتم که تصمیم به سرقت گرفتم.

در انتهای رسیدگی به این پرونده به دستور بازپرس شعبه یکم دادسرای ناحیه ۳۴ متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا