برافراشته شدن پرچم سوریه در ۲ شهرک غوطه شرقی

به گزارش بصیرنیوز،نیرو‌های ارتش سوریه در ادامه عملیات پیشروی خود در غوطه شرقی دمشق، امروز موفق شدند بر ۲ شهرک «سقبا» و «حموریه» تسلط یابند.

روند پیشروی نیرو‌های ارتش سوریه در غوطه شرقی واقع در ریف دمشق ادامه دارد و تروریست‌ها نیز در وضعیت نابسامانی به سر می‌برند.

شبکه المیادین درباره تازه‏‌ترین تحولات مربوط به غوطه شرقی دمشق و عملیات پیشروی نیرو‌های ارتش سوریه گزارش داد که پرچم سوریه در ۲ شهرک «سبقا» و «حموریه» در غوطه شرقی برافراشته شده است.

نیرو‌های ارتش این کشور روز گذشته نیز پس از درگیری با گروه‌های تروریستی بر شهرک «المحمدیه» در غرب منطقه بیت نایم مسلط شدند.

روزنامه الوطن سوریه گفتند که ارتش سوریه در جریان عملیات‌های خود در ۹ روز گذشته موفق شده است بیش از ۴۰% از مساحتی را که در غوطه تحت اشغال تروریست‌ها بود، آزاد کند.

شبکه مرکزی پایگاه نظامی «حمیمیم» (وابسته به روسیه) اعلام کرد که عملیات زمینی ارتش سوریه در غوطه شرقی تا کنون رضایت‌بخش بوده و قرار است که یگان‌های ارتش سوریه از بخش غربی به سمت عمق غوطه پیشروی کنند و همرزمان آنان نیز از بخش شرقی به عمق این منطقه حرکت کنند تا با یکدیگر تلاقی داشته باشند.

این شبکه تأکید کرد که نیرو‌های حاضر در بخش شرقی، پیشروی سریعی داشتند که برای تحقق هدف نخست این عملیات کافی است.

تروریست‌های جیش الاسلام ضمن اذعان به پیشروی ارتش سوریه، مدعی شدند که نیرو‌های مقاومت «سیاست زمین سوخته» را در پیش گرفته اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا