علی کریمی: به همین السد در تهران ۳ تا می‌زنیم!

به گزارش بصیرنیوز، دیروز و ساعاتی قبل از بازی پرسپولیس و الوصل امارات علی کریمی در محل اردوی سرخ‌پوشان حاضر شد تا به شاگردان برانکو روحیه بدهد. آنچه در این ملاقات گذشت را در زیر می‌خوانید.

برانکو سلام‌وعلیک کرد و رفت
جادوگر محبوب فوتبال ایران حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح دیروز به هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها رفت و با استقبال گرم افشین پیروانی و سایر سرخ‌پوشان مواجه شد.
از آن‌جایی که پرسپولیس با الوصل امارات بازی داشت، برانکو پس از سلام‌وعلیک گرم و صمیمانه با علی کریمی برای رسیدگی به امور تیمش از جمع جدا شد و رفت. البته مرد کروات قبل از خداحافظی از حضور علی کریمی تشکر و قدردانی کرد.

آقاکریم هم آمد
کریم باقری که رابطه بسیار صمیمانه‌ای با علی کریمی دارد با دیدن دوست قدیمی‌اش نزد او آمد و با جادوگر فوتبال ایران به خوش‌وبش پرداخت. برخورد گرم، محترمانه و مؤدبانه علی کریمی با آقاکریم توجه همه بازیکنان پرسپولیس را به خود جلب کرده بود.

فرشاد احمدزاده سرتا پا گوش شد!
فرشاد احمدزاده شماره ۱۰ پرسپولیس هم علاقه خاصی به علی کریمی دارد. هافبک چپ‌پا و ارومیه‌ای پرسپولیس روز گذشته با دیدن جادوگر نزد شماره ۸ آمد و مشتاقانه شنونده حرف‌های علی کریمی شد. اشتیاق دیدن اسطوره پرسپولیس را می‌شد از برق چشمان فرشاد احمدزاده دید.

شهرآورد تمام شد و رفت
علی کریمی به محض دیدن بروبچه‌های پرسپولیس به شکست در شهرآورد ۸۶ اشاره کرد و گفت: «شهرآورد تمام شد و رفت، فراموش کنید. باید به فکر بازی‌های آسیایی باشید و…»

السد، در تهران ۳ تا از پرسپولیس می‌خورد!
علی کریمی در جمع پرسپولیسی‌ها معتقد بود که تیم‌های عربی خارج از کشور خودشان هیچی نیستند. جادوگر دوست‌داشتنی فوتبال ایران به شاگردان برانکو و مسئولان پرسپولیس گفت: «هم الوصل را می‌برید و هم السد قطر را. همین السد را نگاه کنید. اگر توی تهران سه تا از پرسپولیس نخورد! مطمئن باشید سه تا به آن‌ها می‌زنیم! هیچی نیستن…»

داوری حق شما را خورد!
پرسپولیسی‌ها نیز ضمن تعریف از عملکرد سپیدرود رشت از زمان مربی‌گری علی کریمی خطاب به او گفتند که داوری حق شما را خورد! منظور پرسپولیسی‌ها گل سالم سپیدرود برابر پدیده مشهد بود که از سوی مهدوی، داور مسابقه مردود اعلام شد. جادوگر هم شاکی بود و در این زمینه درددل کرد.

اسکوربورد ورزشگاه مشهد و شکایت از جادوگر!
ظاهراً رئیس هیئت‌فوتبال استان خراسان از علی کریمی بابت اتفاقات بازی با پدیده شکایت کرده است. وقتی پرسپولیسی‌ها از جادوگر در این رابطه پرسیدند، کریمی هم گفت: «این‌ها که جز شکایت کردن کاری بلد نیستند. می‌دانم چه کسانی این آقا را تحریک کرده‌اند. من داشتم با آقای شمس حرف می‌زدم که چرا تکرار صحنه مشکوک گل ما را نشان ندادند که رئیس هیئت فوتبال آمدند وسط و دخالت کردند. من هم گفتم دارم با نماینده فدراسیون حرف می‌زنم و به ایشان ربطی ندارد… طرف هم گفت: دلمان نخواسته این صحنه را روی اسکوربورد ورزشگاه نشان بدهیم. البته مطمئن هستم که برخی‌ها او را پر کرده‌اند که از من شکایت کند. هرچند برایم اهمیتی ندارد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا