اصرار عراقی‌ها برای حضور تیم‌ملی ایران در نجف

به گزارش بصیرنیوز،

وزیر ورزش عراق از دعوت مجدد این کشور از تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در بازی دوستانه برای مراسم افتتاحیه استادیوم بین المللی نجف خبر داد.

 

عبدالحسین عبطان، وزیر ورزش عراق با اعلام اینکه وزارت ورزش عراق دعوت خود از تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه به منظور افتتاح استادیوم بین المللی نجف را تکرار کرده است، اظهار داشت: مراسم افتتاحیه استادیوم بین المللی نجف در روز ۱۳ رجب (۱۱ فروردین) مصادف با ولادت امیرالمومنین (ع) خواهد بود.

وی تاکید کرد: در صورتیکه تیم ملی فوتبال ایران به دلیل اردوهای آمادگی به منظور حضور در جام جهانی امکان حضور در این تاریخ را نداشته باشد، ما آمادگی داریم که مراسم را به تعویق انداخته و در ماه شعبان و همزمان با ولادت امام حسین (ع) برگزار کنیم.

وزیر ورزش عراق با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال مصر نیز برای حضور در مراسم افتتاحیه استادیوم بین المللی نجف و برگزاری بازی دوستانه با تیم فوتبال این کشور اعلام آمادگی کرده است، تصریح کرد: برای ما بازی با تیم ملی فوتبال ایران در اولویت است و منتظر پاسخ ایران در این زمینه هستیم.

عبطان با بیان اینکه ۱۰۰ میلیون دلار برای ساخت استادیوم بین المللی نجف هزینه شده است، گفت: این مکان دارای یک استادیوم ۳۰ هزار نفری و دو استادیوم آموزشی ۲ هزار نفری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا