این صبحانه را بخورید و لاغر شوید!

به گزارش بصیرنیوز،

در این مقاله برایتان شرح می‌دهیم که چطور می‌توانید با خوردن این صبحانه قبل از ساعت ۸ شکمتان را کوچک کنید.
کارشناسان توصیه می‌کنند که هر روز صبحتان را با ترکیبی سالم از پروتئین ها، چربی ها، کربو هیدرات ها، فیبر و خوراکی‌های ضد التهاب شروع کنید. این ترکیب فوق العاده نه تنها سرشار از مواد مغذی است بلکه باعث می‌شود جلوی ریزه خواری شما تا وعده بعدی گرفته شود.

به گفته استیسی گلدنبرگ Stacy Goldberg، متخصص تغذیه در سالمندی، همیشه باید تخم مرغ را به عنوان یکی از اجزای اصلی وعده غذایی صبحانه استفاده کنید. به پیشنهاد گلدنبرگ دو عدد تخم مرغ سرشار از امگا ۳ را با یک قاشق چایخوری روغن زیتون بپزید و البته باید زرده تخم مرغ را هم حتما در کنار سفیده تخم مرغ استفاده کنید! پروتئین موجود در زرده تخم مرغ به همراه مقادیر بالای ویتامین D. و بیوتین biotin یا ویتامین B۷ باعث پر شدن معده و احساس سیری در طول روز خواهد شد و دیگر هله هوله‌های شیرین و چرب شما را وسوسه نخواهد کرد.

سعی کنید به همراه تخم مرغ یک برش نان کامل و سبوس دار، اسفناج (یا سایر سبزیجات با برگ سبز) و یک پیاله بری berries مصرف کنید تا یک شروع کاملا متعادل در صبح داشته باشید. ترکیب فیبر، کربوهیدرات و آنتی اکسیدان نه تنها دور کمرتان را باریک نگه می‌دارد و شکمی صاف برایتان به ارمغان خواهد آورد بلکه مواد مغذی مورد نیاز برای تمرکز و فعالیت‌های روزانه را در اختیارتان قرار خواهد داد. ما این صبحانه را برای کسانی که می‌خواهند کاهش وزن داشته باشند هم پیشنهاد می‌کنیم.

ما در اینجا غذا‌های مناسب برای عضله سازی را برای شما رتبه بندی کرده ایم که به ترتیب افزایش میزان پروتئین در این لیست آورده شده اند. غذا‌هایی که در رتبه‎ی اول قرار گرفته اند به شما در افزایش عضلات بازو، ران پا، قفسه‎ی سینه و کپل با حداکثر سرعت کمک می‌کند.

لوبیای سیاه یک صبحانه رژیمی عالی برای کاهش وزن

این ماده با فیبر‌های حل کننده‎ چربی، پوشانده شده است و دشمن بزرگ چربی‌های شکم شما می‌باشد. این لوبیا نه تنها شما را برای ساعت‌های طولانی سیر نگه می‌دارد بلکه کمک می‌کند که شما وزن کم کنید. محققان مرکز پزشکی کشف کرده اند که تنها به ازای مصرف روزانه‎ ۱۰ گرم فیبر محلول در چربی، شرکت کنندگان در این تحقیق هر پنج سال ۳.۷ درصد از چربی‌های شکم خود را از دست می‌دهند. خوردن میوه‌های جادویی برای صبحانه، یکی از شکرد‌های کشور‌های جنوب غرب محسوب می‌شود، املتی حاوی لوبیای سیاه، سالسا و پنیر جز این غذا‌ها می‌باشد که به همراه چای آن را می‌خورند. ترکیب چای سفید نیز خود سوزاننده‎ چربی‌های شما است.

کره‎ بادام زمینی کاملا طبیعی یک صبحانه رژیمی برای لاغری

کره‎ی بادام زمینی مصنوعی حاوی شکر و روغن کم چرب می‌باشد، اما اگر کاملا طبیعی باشد فقط دارای نمک و بادام زمینی است. این ماده پر از چربی‌های اشباع نشده‌ای است که برای قلب مفید هستند، و ترکیبی است که میزان چربی خون را تنظیم می‌کند. متخصص تغذیه و مربی بدن سازی معروف خانم Kristin Reisinger رژیم غذایی زیر را برای صبحانه پیشنهاد می‌کند:

یک فنجان شیر شیرین نشده آماده کنید و داخل آن پودر پروتئینی مورد علاقه خود را به همراه نصف موز و یک قاشق غذاخوری کره‎ی بادام زمینی ترکیب کنید. این بهترین صبحانه برای شروع روز است که تعادل کاملی از چربی‌های سالم، پروتئین و کربوهیدارت‌هایی که ذخایر گلیکوژن بدن را غنی می‌کنند و رشد عضلات را بالا می‌برند و برای کسانی هم که دنبال کاهش وزن هستند باید بگویم به هیچ وجه کالری اضافه‌ای را تولید نمی‌کند.

تخم مرغ یک صبحانه رژیمی عالی برای لاغر شدن

تخم مرغ‌ها منبع فوق العاده‎ پروتئین هستند و دارای سایر مواد مغذی چربی سوز همچون کولین هستند. ” کولین هم چنین در غذا‌های دریایی، گوشت بدون چربی و خربزه پیدا می‌شود و طبق گفته کتاب آشپزی Zero Belly به مکانیسم ژنی که که موجب ذخیره شدن چربی در اطراف کبد شما می‌شود حمله می‌کند. یکی از شرکت کنندگان تست خوردن تخم مرغ برای صبحانه، در صبحانه‎ خود ترکیبی از تخم مرغ و سبزیجات می‌خورد و در مدت سه هفته پیگیری این برنامه‎ی غذایی شاهد کم شدن سایز کمرش بود. تخم مرغ بیشتری بخورید و هیکل خود را از حالت تخم مرغی شدن دور کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا