چگونه چربی شکمی را آب کنیم؟

به گزارش بصیرنیوز،

دوستان، هیچ خوراکی، ورزش و هیچ گیاهی وجود ندارد که باعث شود بدن شما فقط از ناحیه‌ی خاصی چربی بسوزاند.به نقل از تناسب اندام اگر می‌خواهید چربی بدنتان را کاهش دهید، نیاز دارید تا کالری کمتری از آنچه بدنتان در طول روز احتیاج دارد مصرف کنید. در این زمان، بدن شما شروع به تبدیل چربی به انرژی قابل استفاده کرده و ذخیره‌ی چربی شروع به ناپدید شدن خواهد کرد.

 

اگر شما یک مرد هستید، بخاطر داشته باشید که چربی شکم معمولا آخرین چربی‌ای است که از بدن شما محو خواهد شد!

ابتدا بدنتان شروع به از بین بردن چربی‌ها از صورت، بازو و پاهایتان کرده، سپس به سراغ بالا تنه‌تان، سینه، قسمت‌های فوقانی ران و باسن میرود؛ و آخر از همه هم از چربی‌های ذخیره شده در شکم استفاده خواهد شد.

اگر شما یک خانم هستید، سوزاندن چربی‌های شکمتان کمی ساده‌تر است، چرا که آخرین قسمتی نیست که محو خواهد شد. آخرین نواحی که احتمالا چربی سوزی خواهید داشت باسن و قسمت‌های فوقانی رانتان خواهد بود.

همچنین تجربه نشان داده است بدون اینکه متعهد به تمرینات ورزشی باشید، تقریبا غیر ممکن است که چربی بدنتان را بسوزانید. با روی بردن به تمرینات قدرتی، چربی سوزی تا چند ساعت بعد از جلسه‌ی تمرینی‌تان ادامه خواهد داشت.

پس، اگر می‌خواهید از شر چربی بدنتان خلاص شوید، از طریق صحیح این کار را انجام دهید: رژیم بگیرید و ورزش کنید، نه اینکه به سمت جراحی‌های زیبایی یا ترفند‌هایی که ادعا دارند از قسمت خاصی از بدنتان چربی سوزی می‌کنند بروید.

البته این موضوع، چیزی نیست که شما از فروشنده‌های مکمل‌های چربی سوز و قرص‌های رژیمی بشنوید. اما همانطور که طبق تجربه دیده شده، یک حقیقت است، پس واقع بین باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا