برگزاری يادواره شهدا دانش‌آموزى در ۷۰ مدرسه فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، امیرحسین زارع رئيس شوراى دانش آموزى فريدونكنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا می‌تواند تقویت کننده روحیه ایثار، رشادت و مقاومت در تمامی افراد به ویژه در نسل جوان باشد.

وی با بیان اینکه اهداف شهدا باید برای دانش‌آموزان به عنوان یک سرمشق مقدس باشد، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری “بزرگداشت شهيد يعنى اصالت بخشيدن به آن هدف‌ها و تشويق به آن عمل و تقديس آن ايثار” که نشان دهنده عظمت این برنامه است.

رئيس شوراى دانش آموزى فريدونكنار یادآور شد: يادواره شهداى دانش‌آموزي در سه سال گذشته به‌صورت هماهنگ در سطح مدارس فریدونکنار با عنوان هر مدرسه يك شهيد شاخص دانش‌آموزى برگزار شده است.

زارع از برگزاری یادواره شهدا در مدارس این شهرستان خبر داد و افزود: امسال هم مانند سال‌هاى گذشته يادواره شهداى دانش‌آموزى در ۷۰ مدرسه شهرستان فريدونكنار در روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ۹۶ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: يادواره شهداى دانش‌آموزى امسال با همراهى و نهايت همكاري و با تعاملى مثال‌زدنى به بهترين نحو ممكن برگزار می‌شود و اين نتيجه زحمات شوراي دانش‌آموزي مدارس و ديگر تشكل‌هاى دانش‌آموزى در سطح مدرسه است.

رئيس شوراى دانش‌آموزى فريدونكنار گفت: در هر مقطع تحصيلي يك شهيد شاخص در سطح مدارس شهرستان معرفی شده و یادواره شهدای مدارس با حضور خانواده آن شهید برگزار می‌شود.

زارع اظهار کرد: سيدعلي ميررمضانى شهيد شاخص دبيرستان پسرانه امام على(ع) و شهيد والامقام حسين خادمى شهيد شاخص دبيرستان دخترانه شاهدالغدير است.

وی با اشاره به مهمترین اقدامات فرهنگى شورای دانش آموزى خاطرنشان کرد: تشكيل ستاد اجرايى يادواره شهداى دانش آموزى مدارس،غبار روبى مزار شهدا توسط ستاد ياواره شهدا مدارس، ديدار با خانواده شهداى شاخص، دعوت از خانواده شهيد شاخص براي حضور در يادواره شهدا از مهمترین اقدامات فرهنگى شورای دانش‌آموزى فریدونکنار است.

رئيس شوراى دانش‌آموزى فريدونكنار كار فرهنگى را اولويت شوراى دانش آموزى مدارس دانست و ادامه داد: هدف اصلي شوراى دانش‌آموزى فريدونكنار در سال تحصيلى ۹۶-۹۷ كار فرهنگى بوده است و مدارس این شهرستان تاکنون اين مسئوليت را به خوبى پشت سر گذاشته اند.

زارع تصریح کرد: امسال با توجه به مصوبات روساى شوراى دانش آموزى شهرستان فريدونكنار و با كمك تشكل هاى ديگر دانش‌آموزى مسائل فرهنگى در سطح مقاطع مختلف دانش‌آموزى پيشرف چشمگيري داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا