جزئیات جدید از سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در حوالی شهرکرد

به گزارش بصیرنیوز، مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این که هواپیما شخصی ترکیه‌ای از نوع بمباردیر CL۶۰ بوده است، گفت: در این هواپیما ۳ کرو پروازی و ۷ تا ۸ نفر مسافر داشته است.

حسن رضایی‌فر اظهار کرد: هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با جزئیات کامل سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در منطقه اردل در حوالی شهرکرد نداریم.

وی با بیان این که این هواپیما از نوع بمباردیر CL۶۰ و رجیستر کشور ترکیه بوده است، افزود: این هواپیما حدود ۱۰ نفر مسافر و خدمه داشته است. براساس آخرین اعلام که به سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفته هواپیمای مذکور ۳ کرو پروازی و ۷ تا ۸ مسافر داشته است.

رضایی‌فر از تشکیل تیم تجسس برای این سانحه خبر داد و گفت: منتظریم که مرکز کنترل فضای کشور ارتباط مربوط به زمان محو شدن این هواپیما از رادار را به ما اعلام کند.

مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: باید برای تعیین زمان سقوط این هواپیما بازخوانی اسکوپ رادار‌ها انجام شود.

وی تاکید کرد: فرودگاه شهرکرد تحت پوشش سیستم راداری مرکز کنترل فضای کشور قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: تیم‌های عملیاتی هلال احمر در حال بررسی راه‌های دسترسی به محل سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری هستند.

تیم‌های عملیاتی هلال احمر در حال بررسی راه‌های دسترسی به محل سقوط هواپیمای ترکیه‌ای هستند
سید احمد مرتضوی‌فر  اظهار داشت: ۹ تیم عملیاتی در نزدیکی محل سقوط هواپیمایی ترکیه‌ای مستقر شده‌اند و در حال بررسی راه‌های دسترسی به محل حادثه هستند.
هوای منطقه سقوط هواپیمای ترکیه‌ای واقع در کوه دارعنبس در محل روستای دره عشق و دورک شاپوی بارانی است.
در حال حاضر تیم‌های امداد و نجات اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی، بسیج و دیگر دستگاه‌های امدادی در نزدیکی محل سقوط هواپیما مستقر شده‌اند.
منطقه سقوط هواپیما در حال حاضر بارانی است و شاهد بارش باران در این نقطه هستیم.
به گفته افراد محلی محل سقوط این هواپیما در کوه دارعنبس در محل روستای دره عشق و دورک شاپوی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا