امروز در دانشگاه امیرکبیر چه گذشت؟

به گزارش بصیرنیوز، ظهر امروز تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با برگزاری یک تجمع غیرقانونی و سردادن شعار‌های ساختارشکنانه علیه قوه قضائیه برای ساعاتی فضای این دانشگاه را متشنج کردند؛ بنابراین گزارش، ساعاتی بعد و با ادامه این روند، جمع دیگری از دانشجویان که نتواستند در برابر برخی شعار‌های ساختارشکنانه سکوت کنند با سردادن شعار‌هایی در حمایت از انقلاب و نظام تلاش کردند دانشجویان ساختار شکن را از محل تجمع پراکنده کنند، ولی با رفتار خشونت آمیز تجمع کنندگان روبرو شدند.

تجمع کنندگان نسبت به بازداشت دانشجویان مرتبط با حوادث دی‌ماه سال جاری اعتراض داشتند و در شعار‌های خود اینگونه بیان می‌کردند که دانشجو هر اقدامی انجام داد نباید با او برخورد شود.
این دانشجویان که برخی از آن‌ها در تشکل‌های دانشجویی اصلاح طلب فعالیت می‌کنند، از شب‌های گذشته با انتشار برخی شب‌نامه‌ها و با اشتراک گذاشتن دعوتنامه در فضای مجازی تلاش داشتند دانشجویان دانشگاه امیرکبیر را برای حضور در تجمع امروز با خود همراه کنند.
امروز در دانشگاه امیرکبیر چه گذشت

به گفته برخی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، عده‌ای از بیرون از دانشگاه با خط‌دهی به برخی جریانات در دانشگاه تلاش دارند فضای دانشگاه را ملتهب کنند، همچنین شنیده شده برخی از دانشجویان تجمع کننده روز گذشته با یکی از افراد سیاسی بیرون از دانشگاه دیدار داشته‌اند.

امروز در دانشگاه امیرکبیر چه گذشت

برخی از رسانه‌های معاند نیز از همان ابتدای برگزاری تجمع تلاش داشتند واقعیت را به‌گونه‌ای دیگر نشان دهند.
گفتنی است این تجمع دقایقی پیش با ایستادگی دانشجویان به پایان رسید و فضای دانشگاه امیرکبیر هم‌اکنون آرام است.
در فیلم زیر می‌توانید قسمتی از اتفاقات امروز در دانشگاه امیرکبیر را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا