مشکل بزرگ تراکتورسازی در روزهای افت

به گزارش بصیرنیوز،

بهتاش فریبا در مورد وضعیت تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من بازی‌های تراکتورسازی را بخصوص در آسیا دنبال می‌کنم. تراکتورسازی به هیچ عنوان سزاوار دو باخت در لیگ قهرمانان نبود. تیم تراکتورسازی فوتبال با برنامه‌ و تهاجمب ارایه می‌کند. شاهد کارهای ترکیبی و تاکتیکی در این تیم هستیم و زوج سازی‌های خوبی در این تیم صورت گرفته است.

وی افزود: بازیکنان تراکتورسازی در زدن ضربات آخر بدشانس هستند  و در تیم‌های بزرگ وقتی مشکل گلزنی به این شکل بروز می‌کند تیم دچار  استرس می‌شود. واقعا تراکتورسازان حقشان ۲ باخت در آسیا نبود. در بازی آخر هم که مقابل الجزیره امارات مساوی کردند ۳-۴ موقعیت گلزنی بالای ۹۰ درصد نصیب بازیکنان تراکتورسازی شد که از این فرصت‌ها استفاده نکردند.

مربی اسبق استقلال در مورد احتمال صعود تراکتورسازی از گروهش گفت: به عنوان یک ایرانی آرزو دارم که هر ۴ تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا از گروه‌شان صعود کنند و در این مسابقات موفق شوند اما واقعیت این است که صعود برای تراکتورسازی سخت شده اما غیر ممکن نیست. ضمن اینکه تغییرات در روش بازی تراکتورسازی به خوبی مشهود است. امیدوارم بردهای تراکتورسازی از همین بازی خانگی مقابل الجزیره امارات شروع شود.

فریبا تصریح کرد: تراکتورسازی یکی از تیم‌های پرهودار فوتبال ایران است و به قول تبریزی‌ها پرشور هستند و حیف است که چنین تیمی با این همه هوادار در آسیا نتیجه نگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا