اظهارنظر جالب آخوندی یک روز بعد از جلسه استیضاح

به گزارش بصیرنیوز،عباس آخوندی امروز در جمع مدیران و کارکنان وزارت راه و شهرسازی گفت: “می‌گویند مرحوم بازرگان وقتی از زندان آزاد شد و در روزگاری که رئیس دانشکده فنی دانشگاه تهران بود هنگام ورود به دانشگاه دانشجویان به استقبال او آمدند. مهندس از همه تشکر کرد و گفت: ممنون هستم که آمدید، اما این مسئله برای شما نمره نمی‌شود و باید درس بخوانید. در همین خصوص باید عرض کنم که من از همه شما متشکر هستم، اما باید برویم کارکنیم و آنچه مهم است “کار است و کار است و کار” و درواقع همه برمی‌گردد که چقدر برای ملت کار انجام دهیم و به آن‌ها خدمت کنیم. ”

او هم‌چنین با اشاره به ایام نوروز و برنامه‌های این وزارتخانه و شرکت‌های تابعه در این روز‌ها گفت: نکته آخر این است که در آستانه عید نوروز هستیم و همه به دنبال استراحت و تفریح هستند. بااین‌حال همکاران من تازه‌کارشان شروع می‌شود و در شرایط سخت چه در جاده‌ها، راه‌آهن، هواپیمایی و بندر‌ها حجم کار بسیار بالا و نوبت‌های متعددی خواهند داشت تا حضوری مؤثر درصحنه داشته باشند. از همکاران خودم خواهش می‌کنم که یک‌لحظه سستی را به خودمان راه ندهیم و برای خدمت و تلاش بیشتر آماده بشویم. افزون بر بحث‌های شب عید ما به مردم و تمام جمهوری اسلامی وام‌دار هستیم و باید تمام برنامه‌هایی که اعلام کردیم را آغاز کنیم و آماده بشویم در سال ۹۷ با جدیت و شور بیشتر و همراه با تعهد بیشتر کار‌ها را انجام دهیم.

او همچنین در خصوص جلسات پرسش و پاسخ خود در مجلس شورای اسلامی گفته است: نکته مهمی که در همه موارد مهم است صداقت، درستی و صمیمت است. من در همه این موارد چه در هنگام رأی اعتماد و چه در بحث استیضاح‌ها هیچ‌وقت تلاش نکردم امر غیرواقعی بگویم و مطلب خلافی را عرض کنم. همیشه از موضع صداقت و صمیمیت و درستی با نمایندگان مردم و چه با ملت مردم ورود کردم. این گفته مولا امیرالمؤمنین همیشه آویزه گوش من است که می‌فرمایند: «النجاه فی الصدق» که انسان اگر همواره راست بگوید و از جاده صداقت خارج نشود هیچ نگرانی بابت پاسخگویی وجود ندارد. کسی نگران است که بخواهد مطلب خلاف واقع بگوید و یک مطلب ناصحیح را صحیح جلوه بدهد. اگر همواره صادق باشیم بنابراین هیچ نگرانی بابت پاسخگویی نخواهیم داشت و انشاء ا… ما همواره این محورصداقت و راستی را در وزارتخانه ادامه بدهیم و با صداقت و پاک دستی با ملت ایران رودررو شویم و در روز واپسین هم در پیشگاه خداوند سرافراز و روسفید باشیم. آنچه می‌دانستیم درست است عمل کردیم و هیچ‌وقت از جاده درستی منحرف نشدیم؛ بنابراین گزارش، روز گذشته استیضاح وزیر راه و شهرسازی برای سومین بار از ابتدای سال ۱۳۹۲ در حالی انجام شد که نهایتا بهارستان نشینان رای به ادامه کار عباس آخوندی دادند. وزیر ساختمان دادمان دیروز در جریان جلسه استیضاح ۱۵۲ رای مخالف استیضاح، ۹۲ موافق استیضاح و دو رای ممتنع از مجلس دریافت کرد و بنابراین به کار خود ادامه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا