برانکو هم می‌داند شاگردانش مقابل الوصل ضعیف کار کردند

به گزارش بصیرنیوز،

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص عملکرد نمایندگان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: متأسفانه هفته‌ خوبی را سپری نکردیم و نتایج خوبی برای تیم‌های ایرانی به دست نیامد ولی با توجه به برد پرسپولیس شرایط متفاوت شد. باید بگویم پرسپولیس در بازی برگشت مقابل الوصل عملکرد خوبی نداشت فقط توانست ۳ امتیاز را به دست بیاورد. بازیکنان خیلی ناهماهنگ بودند و به نظرم خود برانکو می‌داند که شاگردانش ضعیف کار کردند.

وی در ادامه گفت:‌ همه چیز موکول می‌شود به دو هفته پیش‌رو که در هفته‌های آخر مشخص شود که آیا تیم‌ها به مرحله بعد صعود می‌کنند یا خیر. در حال حاضر استقلال شانس زیادی دارد چرا که در این هفته‌ها خیلی خوب بازی می‌کند و می‌توانند به مرحله بعد صعود کنند ولی پرسپولیس و ذوب‌آهن باید شرایط‌شان را تغییر دهند، بهتر بازی کنند. در این بازی پرسپولیس مقابل الوصل خوب نبود. اشتباهات زیادی داشت مطمئناً اگر بخواهند با این روش بازی کنند در آینده مقابل تیم‌های بزرگ مثل السد و خیلی از تیم‌های مدعی به مشکل می‌خورند.

ذوالفقارنسب افزود: به نظرم پرسپولیس فقط به دنبال کسب امتیاز بود مطمئناً برانکو از عملکرد بازیکنان پرسپولیس ناراضی خواهد بود. الوصل حریف قدرتمندی نبود و می‌توانستند بازیکنان پرسپولیس بیشتر گل بزنند.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه در خصوص میزبانی ایران از العین امارات  و حضور چشم‌گیر هواداران استقلال و اینکه این موضوع چه پیامدی برای AFC خواهد داشت، گفت: مطمئناً پیامدهای خوبی خواهد داشت چرا که نشان دادیم که چه میزبان خوبی هستیم و می‌توانیم از همه تیم‌ها به نحو احسن میزبانی کنیم حضور هواداران استقلال حال و هوای خوبی را به ورزشگاه داد و نشان داد ایران هواداران پرشوری دارد. امیدوارم ناظرین AFC به کسانی که گزارش بازی را برای AFC  و فیفا ارسال می‌کنند از میزبانی استقلال و ایران هم گزارش خوب ارسال کنند تا رأیی که مبنی بر عدم میزبانی ایران از تیم‌های عربستانی است تغییر کند.

ذوالفقارنسب درباره علت مصدوم شدن بیشتر بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: به نظر من فشار بازی‌ها، نزدیکی مسابقات به هم باعث شده تا به بازیکنان فشار بیاید حتی بازیکنان ریکاوری خوبی انجام نمی‌دهند و این علت اصلی مصدومیت بازیکن است.

وی در پایان در خصوص حریف تیم ملی ایران برای بازی دوستانه نیز گفت: به نظرم حریفی که برای بازی تدارکاتی از سوی فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است در شأن فوتبال ایران نیست. ما باید با تیم‌‌های قدرتمندی بازی کنیم حتی می‌توانیم با تیم‌های مثل مالزی و خیلی از این تیم‌ها که در سطح خوبی باشند بازی کنیم تا به آمادگی فوتبال ایران کمک کند و گرنه  بازی با تیم‌های ضعیف هیچ تأثیری برای فوتبال ایران نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا