کارمزد جایگاه‌های عرضه سی. ان. جی افزایش یافت

به گزارش بصیرنیوز، کارمزد جایگاه‌های عرضه سی. ان. جی (گاز طبیعی فشرده) به ازای هر مترمکعب تا سقف ۴۰۰ ریال افزایش یافت.

به گزارش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، فاطمه کاهی سخنگوی این شرکت گفت: با پیگیری شرکت ملی پالایش و پخش، شرکت ملی گاز و هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت و با موافقت وزیر نفت، موضوع افزایش کارمزد در کارگروهی متشکل از یک گروه تخصصی بررسی و پس از تایید معاونت ریاست جمهوری، تصویب شد.

وی افزود: قرار است کارمزد قابل پرداخت به جایگاه‌داران و بهره‌برداران جایگاه‌های عرضه سی. ان. جی غیرخصوصی به ازای هر متر مکعب فروش ۲۲۰ ریال و به جایگاه‌داران بخش‌خصوصی و جایگاه‌هایی که کارمزد ویژه می‌گیرند افزون بر این مبلغ ۱۸۰ ریال اضافه‌تر پرداخت شود.

وی درباره جایگاه‌داران بخش‌خصوصی گفت: در مسیر توسعه جایگاه‌های سی. ان. جی در ۲ سال گذشته تعدادی جایگاه از سوی بخش‌خصوصی سرمایه‌گذاری و ساخته شد که طبق این مصوبه، برای حمایت از ورود بخش‌خصوصی به حوزه جایگاه‌داری، تاکنون ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ ریال کارمزد فروش برای هر متر مکعب فروش در جایگاه‌های عرضه سی. ان. جی پرداخت شده است و این رقم با مصوبه کنونی تا ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰ ریال برای این دسته از جایگاه‌داران خواهد رسید.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: براساس این مصوبه، مبلغ ۷۰ ریال از کارمزد یادشده مربوط به هزینه‌های فرآیند یکسان‌سازی و ارتقای سطح ایمنی جایگاه‌ها تا سطح یک برای همه جایگاه‌ها در نظر گرفته شده که پس از انجام فرآیند یادشده با تایید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قابل پرداخت است.

کاهی اعلام کرد: امیدواریم با افزایش کارمزدها، جایگاه‌ها خدمات بهتری برای رضایتمندی مشتریان ارایه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا