واکنش امری به احتمال حضور نیمار در رئال

به گزارش بصیرنیوز،

نیمار در فصل جابجایی تابستانی بود که بارسلونا را ترک کرد و با ۲۲۲ میلیون یورو به پاریسن‌ ژرمن پیوست. هدف اصلی پاریسن‌ ژرمن از  جذب نیمار درخشش در لیگ قهرمانان اروپا بود که در این هدف خود ناکام بود، چرا که با شکست برابر رئال مادرید از  رسیدن به جمع هشت تیم بازماند.

نیمار در دیدار رفت برابر رئال مادرید نتوانست انتظارات را برآورده کند و دیدار برگشت را هم به خاطر آسیب‌دیدگی از  دست داد.

خبرهای زیادی درباره جدایی نیمار از پاریسن‌ ژرمن به گوش می‌رسد و رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی از  احتمال زیاد پیوستن این بازیکن به رئال مادرید در تابستان سخن به میان می آورند.

اونای امری، سرمربی پاریسن‌ ژرمن  به نظر می‌رسد که از پرسیدن سوال درباره جدایی نیمار و حضورش در رئال مادرید خسته شده است. او در این باره گفت‌: من بیش از ۳۰ بار است که به این سوال پاسخ داده‌ام. پاریسن‌ ژرمن پروسه بزرگی را آغاز کرده و در آن به بازیکنی بزرگ مانند نیمار نیاز دارد.

امری درباره حضور نیمار در رئال مادرید، گفت‌: نیمار در تابستان راهی رئال مادرید می‌شود؟ نمی دانم، این سوال را از  فلورنتینو پرس بپرسید.

رسانه‌های فرانسوی پیش از  این اعلام کردند که پاری ‌سن‌ ژرمن به این راحتی دست بردار نیمار نخواهد بود و تنها با ۴۰۰ میلیون یورو حاضر است که با پیوستن این بازیکن به رئال مادرید موافقت کند و بسیار بعید است که رئال حاضر باشد تا چنین رقمی را پرداخت کند.

نیمار دوران درمان خود را در برزیل پشت سر می‌گذارد. او به خاطر آسیب‌دیدگی فصل را از دست داده اما  به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد رسید و تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل بسیار امیدوار است که با  این بازیکن جام قهرمانی را بالای سر برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا