‌قاتل منچستریونایتد در تیم ملی فرانسه

به گزارش بصیرنیوز،

ویسام بن یدر و لوکاس هرناندس برای نخستین بار به تیم ملی فرانسه دعوت شدند. بن یدر مهاجم سویا دو روز بعد از آنکه با ۲ گل خود در اولدترافورد زمینه حذف شیاطین سرخ را فراهم کرد از سوی دیدیه دشان برای دو بازی دوستانه مقابل کلمبیا و روسیه فراخوانده شد. دشان درباره بن یدر که سابقه بازی در تیم زیر ۲۱ سال فرانسه را دارد، گفت: «دعوت از او فقط به خاطر دو گلش در اولدترافورد نیست، هر چند کار بزرگی بود. او در چهار یا پنج فصل بیشتر از ۱۵ گل زده، همیشه بازی نمی‌کند اما وقتی به زمین می‌آید توانایی گل زدن دارد. این ویژگی را همه ندارند. او پرتحرک و سرزنده بازی می‌کند و واقعا موثر است.»

هرناندس، مدافع اتلتیکومادرید هم می‌توانست برای تیم ملی اسپانیا بازی کند اما فرانسه را ترجیح داد. دشان درباره او گفت: «هرگز بازیکنی را دعوت نمی‌کنم به این دلیل که به تیم دیگری نرود. بازیکن جوانی است که به حضور در رقابت‌های بین‌المللی عادت دارد و این دعوت اتفاقی نیست.»
فرم پل پوگبا در منچستریونایتد اگرچه مورد انتقاد بسیاری واقع شده اما او همچنان عضو کلیدی تیم دیدیه دشان است ضمن اینکه گزینه‌های هجومی این تیم قدرتمند به نظر می‌رسد. آنتوان گریزمان، عثمان دمبله، الیویه ژیرو و کیلیان امباپه در این خط هستند اما الکساندر لاکازت حضور ندارد.
فرانسه که در گروه سوم جام‌جهانی با تیم‌های استرالیا، پرو و دانمارک بازی دارد، ۳ فروردین به مصاف کلمبیا می‌رود و چهار روز بعد با روسیه دیدار می‌کند.

فهرست بازیکنان فرانسه به این شرح است:

دروازه‌بان‌ها: آرئولا (پاری سن ژرمن)، لوریس  (تاتنهام)، مانداندا (مارسی)
مدافعان: دینیه و اومتیتی (بارسلونا)، هرناندس (اتلتیکومادرید)، کیم‌ پمبه (پاری سن ژرمن)، کاسیلنی (آرسنال)، پاوارد (اشتوتگارت)، سیدیبه (موناکو)، واران (رئال مادرید)
هافبک‌ها: کانته (چلسی)، لمار (موناکو)، ماتویدی (یوونتوس)، پوگبا (یونایتد)، رابیو (پاری سن ژرمن)، تولیسو (بایرن مونیخ)
مهاجمان: بن یدر (سویا)، دمبله (بارسلونا)، ژیرو (چلسی)، گریزمان (اتلتیکو مادرید)، مارسیال  (یونایتد)، امباپه (پاری سن ژرمن)، توون (مارسی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا