مرحله دوم طرح نظارتی نوروزی از اول فروردین آغاز می‌شود

به گزارش بصیرنیوز، محمدجواد موحدیان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: به منظور حمایت از حقوق مصرف کننده، حفظ سلامت شهروندان، ارائه کالا با کیفیت و استاندارد، تعادل در بازار و تثبیت در قیمت‌ها طرح نظارتی نوروز در دو مرحله در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم و با افزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی از کالاها و خدمات رو به رو هستیم، همچنین با انجام سفرهای نوروزی مسافران، طرح نظارتی تعزیرات حکومتی آغاز شد و از این اداره می‌توان به عنوان یک عنصر پشتیبان قانونی نام برد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی فریدونکنار و بابلسر با اشاره به اینکه این اداره همسو با سایر دستگاه‌های نظارتی طرح نوروزی را در دو مرحله به اجرا درآورده است، تصریح کرد: مرحله اول این طرح از ۱۵ تا ۲۹ اسفند بوده و مرحله دوم از اول تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

موحدیان با تاکید بر اینکه با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود، گفت: با نظارت بر قیمت‌های میوه تربار، شیرینی، آجیل و مواد پروتینی هزار و ۶ فقره پرونده تخلف کالا و خدمات به ارزش ۷۸۸ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۸۴۰ ریال تشکیل شده که ۹۹۴ فقره از این پرونده مختومه شده است.

وی افزود: ۴۰ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز به ارزش یک میلیارد و ۲۷۸ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۳۷۸ ریال کشف شده که ۳۹ پرونده پس از بررسی مختومه شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی فریدونکنار و بابلسر یادآور شد: ۱۱۹ فقره پرونده بهداشتی به ارزش ۴۴۶ میلیون و ۶۰ هزار ریال کشف شده که پس از بررسی ۱۱۴ فقره مختومه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا