بازدید حدود ۹ هزار نفر از اماکن زیارتی فریدونکنار و بابلسر

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام مهدی یوسف‌تبار در گفت‌وگویی اظهار کرد: از ۲۸ اسفند تاکنون ۸ هزار و ۸۰۰ نفر از ۱۳ بقعه زیارتی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار بازدید کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در لحظه سال تحویل حدود ۱۰ هزار نفر در امامزاده ابراهیم بابلسر و امامزاده قاسم کاردگرمحله فریدونکنار حضور داشتند.

رئیس اداره اوقاف بابلسر و فریدونکنار با اشاره به اینکه در بقعه‌های شاخص شهرستان طرح آرامش بهاری اجرا می‌شود، تصریح کرد: از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین طرح آرامش بهاری همراه با خیمه معرفت با حضور روحانیون و برگزاری برنامه‌هایی اعم از مشاوره به مسافران، برنامه برای کودک و نوجوان، اجرای مسابقات فرهنگی و نمایشگاه در بقعه‌های شاخص اجرا می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هشت سال است که این طرح در حال اجرا است، افزود: آمار بازدیدکنندگان بر اساس حضور مسافران در هر روز ثبت می‌شود.

یوسف‌تبار یادآور شد: ۲۱ بقعه در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار وجود دارد اما با توجه به اینکه برخی از بقعه‌ها در مناطق دوردست واقع شده‌اند امکان برگزاری طرح آرامش بهاری در تمامی این بقاع وجود نداشت و ۱۳ بقعه به عنوان بقاع شاخص در این دو شهرستان مشخص شدند.

رئیس اداره اوقاف بابلسر و فریدونکنار با اشاره به اماکن مجری طرح آرامش بهاری در این دو شهرستان گفت: امامزاده قاسم و ابوالفضلی، امامزاده عسگری و ابوالفضلی، امامزاده سیدمحمد، امامزاده فخرعلی، امامزاده غریب آقا از بقاع مجری طرح آرامش بهاری در فریدونکنار هستند.

وی ادامه داد: بقاع متبرکه امامزاده ابراهیم، بی‌بی رقیه، امامزاده حسن، امامزاده سید احمد، بی‌بی خاتون و امامزاده ابراهیم و اسماعیل از بقعه‌های مجری طرح آرامش بهاری در بابلسر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا